• Zet hier effe of je me haat.'
    Dan weet ik dat ook weer aangezien nog al veel mensen mij niet echt aardig vinden :S

    PS: Sorry als dit een ondodig topic is maar ben gewoon boos.

    Ja maar Char,dat is echt een domme reden om iemand te gaan haten.Sorry hoor,maar ik heb er even het schijt aan¬¬'


    Lalalalalalalala.

    dan niet!!!


    *He's the one.

    Kijk dat bedoel ik,je reageerd gelijk zo pist!Als ik iemand een keertje niet vergeef zitten ze altijd tegen me te zeiken.Terwijl ik soms gewoon even geen zin heb om iemand te vergeven&dan zeg je wel sorry sorry sorry,maar daar schiet ik niks mee op als je toch weer zo reageerd¬¬'


    Lalalalalalalala.

    ik haat u niet ^^


    Gilles (ll)

    Maak het snel Goed allemaal:O Ich haat Ruzie ^^


    Pictures fade away, but memories are forever

    Maak het snel Goed allemaal:O Ich haat Ruzie ^^


    JIJ MOET NIKS ZEGGEN,MAAR AAN JE VERHAAL BEGINNEN! x'D


    Lalalalalalalala.

    (...)

    JIJ MOET NIKS ZEGGEN,MAAR AAN JE VERHAAL BEGINNEN! x'D

    Haha Bitch=D Okéé Speciaal voor jou Ga ik even proberen^^


    Pictures fade away, but memories are forever

    Kijk dat bedoel ik,je reageerd gelijk zo pist!Als ik iemand een keertje niet vergeef zitten ze altijd tegen me te zeiken.Terwijl ik soms gewoon even geen zin heb om iemand te vergeven&dan zeg je wel sorry sorry sorry,maar daar schiet ik niks mee op als je toch weer zo reageerd¬¬'


    je snapt gewoon niet waarom ik pist ben en het gaat heus niet over die rol!!!! het heeft neits met Quizlet te maken !!!!!


    *He's the one.

    Maak het snel Goed allemaal:O Ich haat Ruzie ^^

    Ik ook,alleen kan ik heel moeilijk mensen vergeven. Da's echt zo.

    (...)

    je snapt gewoon niet waarom ik pist ben en het gaat heus niet over die rol!!!! het heeft neits met Quizlet te maken !!!!!

    Charissa ik wil me er niet veel mee bemoeien,Maar eigenlijk hoef je niet op mensen af te reageren,Zo gaan mensen denken dat je een bitch bent en dan sta je eerder bekend om je bitcherigheid dan om je populariteit,[/vat-dit-niet-verkeerd-op!]


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Ik ook,alleen kan ik heel moeilijk mensen vergeven. Da's echt zo.


    Ik ook niet


    Lalalalalalalala.

    (...)
    Charissa ik wil me er niet veel mee bemoeien,Maar eigenlijk hoef je niet op mensen af te reageren,Zo gaan mensen denken dat je een bitch bent en dan sta je eerder bekend om je bitcherigheid dan om je populariteit,[/vat-dit-niet-verkeerd-op!]


    Dankje dat je begint met je verhaal,maar dit had je beter niet kunnen zeggen.Ze vat dingen WEL verkeerd op.Maar je hebt wel gelijk

    MAAR

    Char ik hou nog steeds van je hoor x3


    Lalalalalalalala.