• Ik las net op hyves allemaal berichten over 'onbegrijpelijk' en 'niet te bevatten' dus ik vroeg aan een vriend van mij of hij wist wat er was gebeurd. Die wist het ook niet dus hij weer een andere vriend smsen. Blijkt gewoon dat 1 van zijn beste vriendinnen en haar vriend vannacht overleden zijn aan een koolstofmono-oxide vergiftiging.. :|
    Waren mijn leeftijd, zo ontzettend jong en ineens zijn ze er niet meer.. Ik ken dat meisje wel en ook al ken ik haar niet goed, het doet me echt wat. Ben er helemaal van geschrokken.. zo onbegrijpelijk.. :|


    -

    Dat is echt erg:O
    Heel veel sterkte(flower)


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    dat heb ik gelezen bij NOS.nl Ö
    link naar NOS.nl

    nog Gecondoleerd en sterkte(flower)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat is echt verschrikkelijk :O

    Veel sterkte (flower)

    :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jeetje. Dat is echt erg! Sterkte! (flower)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    wow,heel erg veel sterkte. je kan altijd bij me komen als je het even moeilijk hebt(flower)

    Sterkte!

    En nog wel met kerst!

    May they rest in pease!


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Jas1995 schreef:
    Sterkte!

    En nog wel met kerst!

    May they rest in pease!


    Shoganai i ne~

    wow wat eng en erg! ;o
    gecondoleert jac! (flower)

    Ik las het op nu.nl. Als dat teminste dezelfde zijn. In meppel?
    Heel veel sterkte!(flower)


    behind very angel is a demon

    Kingston schreef:
    ;o gecondoleert. (flower)

    Het is een rustgevende gedachte dat het in hun slaap, of tenminste 'slapend' is gebeurt. Ik vind het echt ontzettend erg voor je en heel veel sterkte.


    Wie du mir, so ich dir.

    Bij een oom van mij is het bij neefje van hem ook ook gebeurd, maar dan op zijn eigen bruiloft.
    Ook al kende ik ze niet, het is toch heftig om te horen.

    Gecondoleerd!


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.