• Hey,

    Ik stoor me er echt ontzettend aan als ik een story zit te lezen en er zijn dan expres spelfouten gemaakt. En dan heb ik het niet over werkwoordsvormen, maar echt dat er schuttingtaal en msntaal wordt gebruikt en dat stoort mij. Ik heb er geen problemen mee dat iemand dyslectisch is, of niet weet hoe je een woord moet spellen, maar daarvoor heb je nog altijd een spellingscontrole.

    Wat vinden jullie hiervan? Zijn jullie het ermee eens, en moeten we er wat aan doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Sesamestreet schreef:
    Je kan er niet echt iets aan doen. Het is een schrijfstijl, en als ze het fijn vinden om zo te schrijven, mij goed. Maar het is helemaal niets om te lezen, vind ik ook.


    Hope goes lost but never dies.

    Ja daar erger ik me ook behoorlijk aan. En dan haak ik ook al heel snel af. Het is best klote en zonde als een verhaal een redelijk goed concept heeft maar zo beroerd wordt uitgewerkt.


    No growth of the heart is ever a waste

    TicTacToe schreef:
    ik vind het ook wel een beetje irri:$


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Sorry dat ik deze weer even bovenhaal, maar ik vind het zelf ook enorm hatelijk. Ik praat bijvoorbeeld altijd dialect, want ik hààt AN praten, maar omdat ik niet wil dat mensen me niet snappen, gebruik ik het wel op Q. Wat ik nog haat, buiten die msn-taal enz,... is dat sommige mensen een Engelse titel kiezen voor hun story e.d. maar dat er een fout in staat. Ik erger me er wel aan.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 1:52 ]


    MUSIC && FASHION

    reyon schreef:
    ja,dat is vervelend (:
    Maar ik vind het sowieso vervelend als mensen echt veel spelfouten maken.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    ik ben het met je eens ik irriteer me er ook aan! ik ben zelf slecht in spelling maar normaal nederlands is voor mij wat prettiger lezen.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 12:01 ]


    Love isn't something to be said, you have to feel it.

    Als je merkt dat iemand per ongeluk een spelfout maakt, dan kan je altijd er wat van zeggen. De schrijver zou dat wel waarderen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Sesamestreet schreef:
    Je kan er niet echt iets aan doen. Het is een schrijfstijl, en als ze het fijn vinden om zo te schrijven, mij goed. Maar het is helemaal niets om te lezen, vind ik ook.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.