• Vinden jullie Paranormal Activity serieus zo eng? :'DD
    Deze film.. echt.. SAAISTE film OOIT. ik heb nog nooit zo'n kut film gezien man, nog slechter dan New Moon ofzo -.-
    Alleen een deur die open gaat, een pannetje die valt, voetstapjes, een braindead meisje die een stuk uit haar arm hapt -ik heb erger gezien, dit was niks ofzo-

    Bij andere horrors denk ik soms wel 'oke, het kan goed zijn dat dit voor sommige eng is', maar dan vind ik het zelf niet eng. Maar dit? :') Hoe kun je dit eng vinden ._.

    anyway, vond je 'm eng of niet? En als zowat iedereen nu nee gaat zeggen liegen er veel FUUFU.


    I live for the applause, you will die for it.

    Tragically schreef:
    Ik heb hem niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.

    ik ben dol op horror films en ik vond hem geniaal.
    Maar alles behalve eng.Ik lachte me kapot toen ik hem met mijn broer keek


    behind very angel is a demon

    ik vind 1 niet eng, 2 wel, want ik ben snachts altyd kaulo bang.


    Smiling but close to tears.

    Ik vond hem echt geen flikker aan. Er gebeurde zowat niets. En eng was het zeker niet. Maar ik heb hem niet helemaal gekeken, ik ging na een uur ofzo weg omdat ik het niets aan vond.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Tragically schreef:
    Ik heb hem niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.


    Me so good.

    Ik ken hem niet :X


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik wil die film gewoon niet zien, want ik ben een schijterd als het gaat over geesten enzo. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Leefijd: 15 van jou check, waarschijnlijk met vriendinnen gekeken, of alleen met licht aan, met afleiding: check, puberachtige topic. Stoer zijn: check (krul)
    Kijk nu deel 2 met licht uit helemaal alleen, en leef je eens in in de film, in plaats van al van tevoren denken: "dit is niet eng, gaap saai" Zo is geen enkele film eng nee

    :Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ja, ik vond hem eng. Kan er niks aan doen ;x


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik vond me wle eng:X


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Goh, ik ken heel veel mensen die zich cool voelen omdat ze die film hebben gezien. :'D - Ik heb hem nog niet bekeken.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Rickjuh schreef:
    Leefijd: 15 van jou check, waarschijnlijk met vriendinnen gekeken, of alleen met licht aan, met afleiding: check, puberachtige topic. Stoer zijn: check (krul)
    Kijk nu deel 2 met licht uit helemaal alleen, en leef je eens in in de film, in plaats van al van tevoren denken: "dit is niet eng, gaap saai" Zo is geen enkele film eng nee

    :Y)
    RICK
    neuneu, want pas hadden we nog een horror gekeken. En die vond ik wel best eng D:


    I live for the applause, you will die for it.

    ik heb hem nog niet gezien


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik heb de film niet gezien en ik moet het ook niet zien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik snapte persoonlijk ook niet wat iedereen daar eng aan vind. Maar ik heb hem dan ook in een niet-serieuze sfeer gezien (weetje wel, bij vrienden^^)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!