• Jaa, want ik ben dus al paar maanden niet meer op Q geweest.
    ik heb dus echt geen flauw idee waarom, maar ik heb een anders spel gevonden. maarja.
    ik denk dat ik weer ga beginnen met Q, alleen nu voel ik me weer zon beginneling, omdat ik dus de helft nu niet ken, terwyl ik vroeger echt de helft kon ofzo.
    maarja, wie heeft my gemistttt? ;$ ok grapje.

    nu myn echte vraag: is er veel veranderd aan Q sinds het wk?


    Smiling but close to tears.

    Kingston schreef:
    welk spel ? :9~
    transformice :9~


    I live for the applause, you will die for it.

    Spain schreef:
    Er is niet veel anders geworden. Op de ban van Rose na, of wanneer was dat?

    Dohh. Iedereen heeft het altijd over 'Rose' en ik ben zeg maar van ná Rose. Dus wie is ze en waarom was ze geband?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Peekaboo schreef:
    Dohh. Iedereen heeft het altijd over 'Rose' en ik ben zeg maar van ná Rose. Dus wie is ze en waarom was ze geband?

    Rose was iemand op Quizlet, zeg maar de populairste user (Ja, je kan zeggen dat het niet zo is maar het was toch echt zo) en ze had veel story's en vrienden en zo, totdat ze een keer iets deed (geen idee meer wat, volgens mij heel erg off-topic?) en toen kreeg ze een ban.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    welcome back (doeg)
    Er is niet veel veranderd. Alleen de sfeer is anders. (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Blaze schreef:
    (...)
    Rose was iemand op Quizlet, zeg maar de populairste user (Ja, je kan zeggen dat het niet zo is maar het was toch echt zo) en ze had veel story's en vrienden en zo, totdat ze een keer iets deed (geen idee meer wat, volgens mij heel erg off-topic?) en toen kreeg ze een ban.


    een rel toch?
    naja, ik weet niet meer.


    Smiling but close to tears.

    Kingston schreef:
    welk spel ? :9~


    het is heel doelloos: http://en.transformice.com/
    Je bent een muis en dan ga je kaas halen, en dan moet je terug naar het hol zonder dood te gaan.
    AHHAHA.
    maar er zitten veel nederlanders op dat is gezellig.
    als je er xtje op gaat moet je naar /room holland. :9~_O_


    Smiling but close to tears.

    Witherwings schreef:
    Er was een soort van 'rel'.
    HOOI SAM!
    _O_


    watvoor rel?:9~:9~:9~
    Hoi shireeeen!_O__O_


    Smiling but close to tears.

    Bieberiffic schreef:
    (...)

    watvoor rel?:9~:9~:9~
    Hoi shireeeen!_O__O_

    Haha nouja, ik weet niet meer precies eigenlijk. Sloeg nergens op, maar verschillende users werden boos omdat topics heel snel en vaak gesloten werden, omdat ze blijkbaar te veel offtopic gingen.
    Dus verschillende topics over, ruzies tussen wat users en opeens begonnen een paar mensen lijstjes te maken met welke users/mods ze irritant vonden.
    Daar werden mensen weer beledigd en boos om, etc. :'D
    Ga jij trouwens mee naar de Quizlet Strandmeeting aan het eind van de zomer op scheveningen?
    :9~:9~:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Witherwings schreef:
    (...)
    Haha nouja, ik weet niet meer precies eigenlijk. Sloeg nergens op, maar verschillende users werden boos omdat topics heel snel en vaak gesloten werden, omdat ze blijkbaar te veel offtopic gingen.
    Dus verschillende topics over, ruzies tussen wat users en opeens begonnen een paar mensen lijstjes te maken met welke users/mods ze irritant vonden.
    Daar werden mensen weer beledigd en boos om, etc. :'D
    Ga jij trouwens mee naar de Quizlet Strandmeeting aan het eind van de zomer op scheveningen?
    :9~:9~:9~


    Ik weet nog niet, moet ik even kyken of ik dan kan enzo.:9~


    Smiling but close to tears.

    What's new on Quizlet: ik :9~.
    Okee, laat maar zitten. Zo nieuw ben ik al niet meer, maar ik heb jou nog nooit hier gezien. In ieder geval, welcome back!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Peekaboo schreef:
    (...)
    Dohh. Iedereen heeft het altijd over 'Rose' en ik ben zeg maar van ná Rose. Dus wie is ze en waarom was ze geband?

    Rose had een zogenaamde 'Rel' gestart en Rutger 'Bedrijgt' met nadruk op de haakjes T-T En toen kreeg ze permanente ban

    Witherwings schreef:
    Er was een soort van 'rel'.
    HOOI SAM!
    _O_

    NEEEEEEEEEEEE het was gewoon gezellig voor de verandering! Ö


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bieberiffic schreef:
    (...)

    watvoor rel?:9~:9~:9~
    Hoi shireeeen!_O__O_

    Ze zei zo 'Modjes ruiken het op n km afstand als je de regels overtreed' En toen zo' ander 'NOU ZULLEN WE PROBEREN' en toen Rose weer 'STRAKS KRIJG JE WAARSCHUWING' en toen werd er door iedereen gehoofdlettert xd

    Mapangarapin schreef:
    What's new on Quizlet: ik :9~.
    Okee, laat maar zitten. Zo nieuw ben ik al niet meer, maar ik heb jou nog nooit hier gezien. In ieder geval, welcome back!


    ja, ik was zoiezo al 4maanden niet op Q geweest haha.


    Smiling but close to tears.

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    NEEEEEEEEEEEE het was gewoon gezellig voor de verandering! Ö

    :'DDDD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?