• Dat een bepaald beroep bij je past.

    Noh, niet weer zo'n topic over wat je later gaat studeren of worden. Dat is sto-ooom en oninteressant! - Moet je vast denken, maar dit is anders. (':

    Zo zei mijn vader al meerdere keren dat ik advocaat moest worden omdat me dat goed zou afgaan, en een vriendin geeft hem gelijk. Maar advocate lijkt mijn zo'n stom beroep, zo saai en vooral die studies. Bleh.

    Dus, hebben ze over jou ooit al eens zoiets gezegd?


    Only losers can act the way you do

    'Sem, je moet echt iets met tekenen gaan doen!'.
    yup


    I live for the applause, you will die for it.

    Mijn leerkracht LO zei ooit eens dat ik vast dingen zal uitvinden en dan in wetenschappelijke tijdschriften zou komen, maar ik wil eigenlijk gwn leerkracht Chemie worden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik ben goed, of voor op kantoor, of voor iets met kinderen. :'D verder zijn ze nog niet met me. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Nou ja, mijn vader zijn dat veel mensen een psychologiestudie overschatten en dat het vaak tegenvalt (toen ik zei dat psychologie me wel leuk leek)
    Nu ga ik dat proefstuderen


    Felix

    Ja, me ouders zeggen dat ik baas van een bedrijf moet worden. Ik kan hard en bitchy zijn of zo ..? ;p


    Smile and live.

    Kikkeli schreef:
    'Sem, je moet echt iets met tekenen gaan doen!'.
    yup

    daar ben k het mee eens, dat moet je doen. :Y)


    Life is a beautiful struggle

    Kleuterjuf, opvoedster in een kinderdagverblijf, leerkracht gym, verpleegster of gewoon leerkracht in het algemeen.
    hèhè.

    'Je moet echt de kinderopvang in!'

    Ik twijfel tussen dat en oncologieverpleegkundige


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    'Je moet verpleegster worden, daar heb je echt zo'n hoofd voor.'
    Nou, ik ben er nog niet helemaal uit of ik dat als compliment moet zien of niet 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kingston schreef:
    (...)
    daar ben k het mee eens, dat moet je doen. :Y)
    me too.


    Only losers can act the way you do

    'actrice worden'

    yueaa.

    Nou, laten we eens teruggaan in de tijd lievertjes. -omg, nu klink ik als een oma ='D-

    Nou, ik zou een goede advocaat zijn, een goede rechter, ik zou zo de politiek in kunnen, ik moet het podium op al cabaretier. En volgens mensen uit mijn oude klas zou ik een perfecte Abby zijn -van NCIS-

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 22:28 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Advocaat, omdat ik een bulldog-mentaliteit heb.
    -.-


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Jigsaw schreef:
    'Je moet verpleegster worden, daar heb je echt zo'n hoofd voor.'
    Nou, ik ben er nog niet helemaal uit of ik dat als compliment moet zien of niet 8D

    stiekem moest ik lachen om de laatste zin. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Psychologe omdat mensen vinden dat ik snel door heb hoe een persoon in elkaar zit, en schrijfster.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?