• Dit is misschien het einde van Tokio Hotel heeft Bill gezegd. Waarschijnlijk gaan ze stoppen met muziek maken in 2009! Werchter Botique in Belgie word één van hun laatste optredens. Dit is nog niet vastgelegd maar 75/100 procent staat het vast dat Bill niet meer goed zal kunnen zingen en dus stopt met de band Tom, Gustav, en Georg gaan verder ze zoeken een nieuwe zanger en een band name maar dit is allemaal nog NIET zeker! Het heeft alleen een HELE grote kans:(


    i hate everyone

    wat:O:(


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    OMG! zo erg!!
    nu hopen dat het niet waar is!^^
    *duim**duim*

    ik weet niet zeker of ik t moet geloven hoor.. waar heb je t vandaan? zou wel heel erg kut zijn


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Heeft Bill dat gezegt?, ik dacht dat die niet mocht praten XD wat een bullshit XDde operatie is goedgegaan en het komt helemal weer goed als hij rust neemt en NIET praat...:P


    I wasn't always this way, i used to be the one with the halo

    das e roddel die stoppn nie geloof me maar !das bullscheisse van haters !


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    meen je toch niet?
    hebben ze je dat niet wijsgemaakt?

    HET IS BULLSCHEISSEEEEEE !!!BULSCHEISSEEEE !MOEST BILL STOPPN" WA NIE GEBEURT" STPPN DE ANDERE OOK DA WEET IK ZEKRRRR !ZE GAAN BILL NIE ZOMA VERVANGE !HET IS BULLSCHEISSE !(A)ah srry da moest er effe uit(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    xD roddel denk ik ser :P
    Als hij niet praat paar weken enz en die logopedie goed volgt komt alles goed!!...Toch? :S
    Waah xD onzekerheid heerst nu!!


    Don't be a drag, just be a queen.

    volgens mij is da nie waar bill zegt altijd dat de band zijn droom is enzo...

    en in de joepie stond da dit het einde van th nie is .... zegge ze

    tja zal ik dat ook maar geloven :O


    i hate everyone

    BILL MAG NIET WEG!!
    hopen dat zijn stem het goed maakt, geen enkele zanger zal de liedjes kunnen zingen zoals bill deed, zijn ahrt ligt in die liedjes...
    volgens mij ga ik janken...


    death to the one at the end of the serenade.

    NEE s ni waar volges mij zeh!!
    Want ze hebbe gezegd da ze Zeker ni wille stoppe, en wille doorgaan, en ALS er iets zou zijn me Bill zen stem zou Tom het ovrneme xD
    ookal is da mar een grapje
    NJaa, ZE STOPPE NIII :D
    Xx


    everybody needs a song.

    NEE s ni waar volges mij zeh!!
    Want ze hebbe gezegd da ze Zeker ni wille stoppe, en wille doorgaan, en ALS er iets zou zijn me Bill zen stem zou Tom het ovrneme xD
    ookal is da mar een grapje
    NJaa, ZE STOPPE NIII :D
    Xx

    tis bulscheisse da th stopt !maar nie da moest bill echt nie kunne zinge da tom het overneemt !want bill het zen teksten al aan tom gegevn voor moest da operatie mislukkn !maaar alles is met bill ok dus hij blijft de zanger :P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ik denk niet dat ze gaan stoppen als hij gewoon goed uitziekt en rust houd.

    en als bill zou stoppen dan weet ik wel zeker dat tom ook stopt.

    OMG... ik geloof het eigenlijk niet.... of ik wilt het niet geloven...
    Zonder Bill is er geen tokio hotel vind ik...

    OXOXOX