• Ik heb echt een groote verslaving aan Zwitsal., en dat is blijkbaar bekend bij de helle familie.
    met kerst, heb ik sirieus alleen maar zwitsal van iedereen gekregen.
    en het knappe is nog, dat ik van niks hetzelfde heb. terwijl niemand wist wat de ander zou geven.
    Dus nu staat heel de badkamer vol met Zwitsal. ^^
    En ik ben er achter gekomen dat er ook parfum van is. die waarschijnlijk over nog geen week al op is., ;x

    Wie is der nogmeer verslaafd aan Zwitsal?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niet verslaaft. Mijn broertje van 1 gebruikt da (;


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    I do! Het is echt zalig. Mijn moeder keek me echt vaag aan toen ik daarmee thuis kwam maar boeiend, het ruikt gewoon lekker. :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik gebruik alleen altijd de Zwitsal shampoo.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Futuristic schreef:
    niet verslaafd, maar ik vind het zó lekker ruiken, het doet me denken aan kleine kinderen haha!


    It ain't broke, so don't fix it.

    Toyfriend schreef:
    Niet verslaaft. Mijn broertje van 1 gebruikt da (;


    Mijn zusje ook, hahaha. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik hou vam zwitsal. Alleen mijn moeder heeft hett weggehaald. Het was altijd te snel op..


    -

    Quixotic schreef:
    Ik gebruikte dat als klein kind, maar mijn moeder heeft het weggezet toen ik ouder was. xd


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben niet verslaafd aan zwitsal maar als het in huis is neem ik het in XD het ruikt zo lekker ^^


    Talent is worthless unless exercised

    Seriously :p
    Nee ik gebruik dat niet, en wss ook niet meer..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik gebruik het wel soms, maar alleen omdat hij lekker zacht is. :Y)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Baby's en peuters die Zwitsal ophebben zitten gelijk heel de dag bij mij op schoot! ^^


    Tell me about it, stud.

    Gadverdamme. Iedereen bij mij in de buurt vind het lekker ruiken, gadver! Ik vind het echt zo ontzettend vies ruiken.


    Behind every great man there’s a great woman

    Nee, ik gebruik alles van Christina Aguilera. Ik ben verliefd op de geur van haar eerste parfum.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.