• Niemand leest het.
    Ik denk dat dat komt omdat de meeste fanfics willen lezen.
    Klopt dat?


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Ik lees liever stories met onbekende personen dan fanfics. Ik ga wel eens kijken naar je story (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik heb jaren fanfics geschreven die best wel goed gelezen werden. Dan ben ik even overgeschakeld naar originele verhalen van mij, maar die werden hélemaal niet gelezen. Nu heb ik weer een fanfic en die wordt dan wél gelezen.

    Fanfics zijn dus veel meer gewild, ja. ^^


    Let the Night embrace you

    Nja, dat is wel eens mogelijk. :') Je zou een beetje aan promotie moeten doen, een topicje aanmaken, eventueel spotlight. Over wat gaat je story? :')


    I lost myself in FM airwaves

    Als je wilt dat meer users je story lezen kun je altijd een topic aanmaken om te promoten of hem in de spotlights zetten. We kunnen niet ruiken dat je een story hebt aangemaakt he. c':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik lees allebeide, want mij gaat het niet om fanfics of gewone, mij gaat het of ze leuk en origineel zijn of niet.

    Maar topics en spotlight helpen wel. Ik heb tenminste dat als bij mij één wel bekend is, gaan ze mijn andere ook lezen.

    Succes, ik zal wel even kijken bij je story :)


    Our perspective only changes when we change our position.

    Halley schreef:
    Nja, dat is wel eens mogelijk. :') Je zou een beetje aan promotie moeten doen, een topicje aanmaken, eventueel spotlight. Over wat gaat je story? :')


    Het is een beetje een fantasie verhaal, over mensen uit een andere wereld waar niemand iets vanaf weet. Een meisje word dan uiteindelijk bij die wereld betrokken.

    Ik heb eerst ook fanfics geschreeven en die werden toen ook gelezen.

    Mijn beltegoed is bijna op dus ik wil het nu niet gaan uitgeven aan the spotlight.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 12:12 ]


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Ik heb wel het idee dat fanfics meer lezers hebben, kijk maar in de lijst van topstories :')

    Ik heb ook een nieuw verhaal met onbekende personen, heb maar één lezer.


    You try so hard not trying to try so hard.

    SylviaScenic schreef:
    Ik heb wel het idee dat fanfics meer lezers hebben, kijk maar in de lijst van topstories :')

    Ik heb ook een nieuw verhaal met onbekende personen, heb maar één lezer.


    Nu niet meer!


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Mijn 1e verhaal ooit hier op Q, was ook een met onbekende personen, en die werd ook slechter gelezen dan de fanfic's die ik nu schrijf.
    Eigenlijk best wel raar, op zich, want soms zijn juist die verhalen met onbekende personen véél beter en origineler dan al die fanfic's. Ik zeg niet dat die fanfic's niet goed geschreven of niet origineel zijn, maar soms zijn niet-fanfic's wel beter. hehe.


    Alleen maar tranen van geluk

    Futuristic schreef:
    Mijn 1e verhaal ooit hier op Q, was ook een met onbekende personen, en die werd ook slechter gelezen dan de fanfic's die ik nu schrijf.
    Eigenlijk best wel raar, op zich, want soms zijn juist die verhalen met onbekende personen véél beter en origineler dan al die fanfic's. Ik zeg niet dat die fanfic's niet goed geschreven of niet origineel zijn, maar soms zijn niet-fanfic's wel beter. hehe.


    De fanfics hebben vaak een bepaalde soort humor, die ik na een tijdje echt wel zat ben. Ik vind niet-fanfics volwassener, en vaak ook leuker. Maar er zijn natuurlijk ook uitzonderingen.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Ik lees en schrijf beiden, dus tja. Nergens last van (:
    Alhoewel fanfiction inderdaad veel meer gelezen word.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb ook hetzelfde:(
    En zelfs als eindelijk iemand het leest dan laten ze geen reactie achter -_-


    Talent is worthless unless exercised

    Ik heb zo het gevoel dat er hier gewoon maar een paar onderwerpen zijn die aanslaan: Twilight (plus acteurs enzo) Justin Bieber en HP.

    Ik heb mijn story's hier ook maar eens neergezet, maar dat leest ook niemand; is kennelijk niet mainstream genoeg of zo.

    En ik kan zelf ook aast geen story's vinden om te lezen omdat het allemaal meer van hetzelfde lijkt te zijn T__T
    Sorry voor dit monoloog; moest het ff kwijt; ik ben al dat mainstream gedoe zo zat xD


    Sarcasm's the body's natural defense against stupid.

    Gunpoint schreef:
    Ik heb zo het gevoel dat er hier gewoon maar een paar onderwerpen zijn die aanslaan: Twilight (plus acteurs enzo) Justin Bieber en HP.

    Ik heb mijn story's hier ook maar eens neergezet, maar dat leest ook niemand; is kennelijk niet mainstream genoeg of zo.

    En ik kan zelf ook aast geen story's vinden om te lezen omdat het allemaal meer van hetzelfde lijkt te zijn T__T
    Sorry voor dit monoloog; moest het ff kwijt; ik ben al dat mainstream gedoe zo zat xD


    Daar ben ik het mee eens. Soms zijn die verhaalen wel leuk maar het zijn er gewoon té veel. Maarja, niks aan te doen.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Enterrement schreef:
    Ik lees en schrijf beiden, dus tja. Nergens last van (:
    Alhoewel fanfiction inderdaad veel meer gelezen word.


    "Ignite, my love. Ignite."