• Hi,

    Ik wou dus samen met jullie iets doen voor Quizlet, nou niet echt voor Quizlet. Het wordt een filmpje dat we daarna dan op youtube gaan plaatsen, ik leg het even uit.

    1)Maak een foto met iets wat met Quizlet te maken heeft. Bijvoorbeeld waar je laat op zien wat Quizlet voor jou betekend (Quizlet rocks ofzo?), iets tekenen, iets met je stories of iets anders.
    2)Stuur de foto naar; ProjectQuizlet@gmail.com samen met je Quizlet naam.
    3)Zet je naam hieronder als je meedoet!
    4)Dan plak ik alles aan elkaar en post het op youtube.

    Het is dus gewoon een filmpje met zoveel mogelijk Quizlet-users die er aan mee willen doen (:
    Als je suggesties hebt voor een liedje tijdens het filmpje, dump het hier. Vragen ook naar; ProjectQuizlet@gmail.com
    Ik post later ook het filmpje hierop. Je kan alles inleveren tot 6 januari 13.00 uur. (Ps; Alle hulp is welkom ;p)

    [ bericht aangepast op 30 dec 2010 - 10:51 ]

    Smeagol schreef:
    Moonsoon is wel een goed liedje(nerd) en volgens mij luisteren de meeste mensen -ook niet fans- wel eens naar Moonsoon

    Ik ben geen fan en ik zal nooit van mn leven monsoon gaan luisteren. haha


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb geen idee wat ik op de foto zou zetten. Iemand ideeën?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jungle schreef:
    Neem een liedje van Queen voor Quizlet! Dat moet iedereen wel goed vinden!
    Misschien het nummer: "You're My Best Friend" omdat iedereen hier goede vrienden maakt, of zo? (:

    Hier ben ik het mee eens. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    I'm in!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    OKe mag het ook een min filmpje zijn?


    "Ignite, my love. Ignite."