• Saw 5 op tv D: wie kijkt mee?
    Ik vind het vet zielig voor die gast, want hij had het gedaan en toen ging ie toch dood T_T op het begin. nouja..

    Desecrate schreef:
    Oh bah dat prikkeldraad :')


    Oh bah..

    Desecrate schreef:
    (...)
    Dan is de kans dat ze het overleven te groot (cat)



    XD XD dan iss der ook geen lol meer aan?

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Oh bah..

    Wel epic bedacht haha :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Haha, mijn vriend smste net dat hij zit te kijken xd.
    Ik heb nog geen enkele saw gezien :X


    You can agree with me or you can be wrong

    Desecrate schreef:
    (...)
    Wel epic bedacht haha :')

    nooonoonooonooo xD

    nee echt ik haat saw films,eng gedoe.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 23:55 ]

    Ik raak nu weer verveeld. Zodra er niemand dood meer gaat vind ik er ook echt geen ruk meer aan. /ernstig


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    Ik raak nu weer verveeld. Zodra er niemand dood meer gaat vind ik er ook echt geen ruk meer aan. /ernstig


    Ik vind dit juist leuk, dan kan ik even snappen hoe t zi

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Ik vind dit juist leuk, dan kan ik even snappen hoe t zi

    Haha oke, ja dat snap ik nog wel. Maar ik kijk 'em al voor de 3e keer ofzo (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Haha oke, ja dat snap ik nog wel. Maar ik kijk 'em al voor de 3e keer ofzo (cat)


    haahaa ik keek ze meestal op me computer. en dan spoelde ik door tot de moorden dus ik snapte t niet

    ik kijk nu en ik snap alleen et gedeelte met die 2 vrouwen en man [wat eerst 3 vrouwen en 2 mannen waren] dat andere maar half... met jigsaw en die politie agent..
    en die andere politie agent die alle moorden na loop..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amistad schreef:
    ik kijk nu en ik snap alleen et gedeelte met die 2 vrouwen en man [wat eerst 3 vrouwen en 2 mannen waren] dat andere maar half... met jigsaw en die politie agent..
    en die andere politie agent die alle moorden na loop..


    Hmh, die andere politieagent snapt een beetje wat er aan de hand is
    En, dat van die vrouwen en man is recent.

    Wie is er nu allemaal dood?
    -Blondie
    -Die egoist
    -?

    jullie houden me wel op de hoogte heea??! (A)


    Me so good.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    haahaa ik keek ze meestal op me computer. en dan spoelde ik door tot de moorden dus ik snapte t niet

    Haha, dat deden wij in de bus naar Berlijn. Een vriend van me heeft een ipod touch en die had een aantal Saw films erop staan. Dus wij telkens doorspoelen naar die moorden, vervolgens samen in een deuk liggen en iedereen had zoiets van wtf XD
    Maar ik vind Saw ook echt niet eng ofzo, eerder zo sadistisch dat het leuk is :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Atmosphere schreef:
    (...)

    Hmh, die andere politieagent snapt een beetje wat er aan de hand is
    En, dat van die vrouwen en man is recent.


    jah dat vrouwen en man is recent..

    alleen dat andere snap ik haf


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you