• Saw 5 op tv D: wie kijkt mee?
    Ik vind het vet zielig voor die gast, want hij had het gedaan en toen ging ie toch dood T_T op het begin. nouja..

    lullig, moeten ze met z'n 2en het bloed van 5 mensen erin krijgen :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    SAW films zijn te mild, met die emo clown

    Desecrate schreef:
    lullig, moeten ze met z'n 2en het bloed van 5 mensen erin krijgen :')


    leeeeeeeeeeeeeeeekker

    Desecrate schreef:
    (...)
    Heh? hoe bedoel je? -i'm dumb-


    XD hahahaha had het no even ovr die mensen, dat ze er nu achter komen

    Atmosphere schreef:
    (...)

    XD hahahaha had het no even ovr die mensen, dat ze er nu achter komen

    Oh zo :Y) Ik ben echt heerlijk wakker, not.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Smerig (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    Smerig (cat)



    zeker.
    je zou dan toch wel dood zijn .. (cat) als je hele polsen in de lengte worden doorgesneden

    Omgod wat heerlijk


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Atmosphere schreef:
    (...)


    zeker.
    je zou dan toch wel dood zijn .. (cat) als je hele polsen in de lengte worden doorgesneden

    Idk waar je slagader ligt, in het midden of niet XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Oh zo :Y) Ik ben echt heerlijk wakker, not.


    maakt niet uit, ik ben vaag.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Idk waar je slagader ligt, in het midden of niet XD


    jaa. daarom.
    als ik niet eens een piercing groter dan 14mm mocht hebben omdat dat dan mijn dod kon zijn,
    dan kunnen hun dat niet doen!.

    I got you, you motherfucker..


    oh no you don't

    Atmosphere schreef:
    (...)

    jaa. daarom.
    als ik niet eens een piercing groter dan 14mm mocht hebben omdat dat dan mijn dod kon zijn,
    dan kunnen hun dat niet doen!.

    Hmmkay weird ;o

    Nja ik denk dat het wel kan. Als die slagader niet in het midden van je pols ligt dan, want die zaag ging er precies in het midden doorheen. En ze hadden hun arm afgeklemd enzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Hmmkay weird ;o

    Nja ik denk dat het wel kan. Als die slagader niet in het midden van je pols ligt dan, want die zaag ging er precies in het midden doorheen. En ze hadden hun arm afgeklemd enzo.



    PFF
    ze waren gwn keidood geweest
    x3

    En toen was ie af (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.