• Vorige topic

    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig:
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so ahve fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren
    "Echt wel" Hij drukte weer een kusje op Jeems lippen.

    Jamie.

    ' Mnee,. ' murmelde hij en keek hem aan. ' Kun je dat nog een keer doen ^^ '

    Darren

    Hij drukte zijn lippen dit keer iets langer op die van Jamie.

    Kunnen jullie wat minder onerulen? =o Elke keer 1 regeltje is zo zonde, we ebben al maar 300 reacties ><


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sorry =o

    Jamie.

    Voorzichtig trok hij zijn hoofd weer terug en ging met zijn vingers over zijn eigen lippen. Verlegen keek hij Darren aan en speelde wat met het dekbed. ' Zullen we naar beneden gaan? ' vroeg hij zachtjes. ' Pixie zou zich wel dood vervelen (A)'

    Boem sorry, was de hele dag in R'dam, HP7 gezien =D

    Andy
    Hij keek verschrikt op. "Oh, haloha.." mompelde hij slaperig, hij wreef in zijn ogen. "Waar's Darren? Hij was hier net nog." murmelde hij zielig. Hij had niet door dat hij een aantal uur geslapen had, hij dacht dat hij maar even weggedoezeld was.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Darren

    Hij lachte schattig. "Is goed, en kijken of Andy al wakker is, die Dodo lag te slapen op de grond. Dat ligt tch niet ?" zei hij vrolijk. Hij stond op en trok zijn shcoenen weer aan. Hij was zo in de 7de hemel dat hij tegen de deur aanliep. ;D

    Jamie.

    Hij beet op zijn lip om niet te gaan lachen. Snel kroop hij van bed af en keek Darren aan. ' Gaat het. ' zei hij en probeerde het nog een beetje serieus te vragen maar daarna proeste hij het uit.

    Darren
    Hij kleurde knalrood en keek Jamie beschaamd aan en begon toen ook te lachen. "Ohw, echt weer zo'n Darrenactie! Weetje, toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik dat ook altijd met de kamerdeur van mijn broer, ik liep er echt iedere keer tegen aan. Dus op een gegeven moment kwam ik gewoon niet meer op zijn kamer, alleen daardoor" vertelde hij grijzend.

    Jamie.

    Snel drukte hij een klein kusje op zijn voorhoofd en glimlachde lief. ' Oke Nu naar Pix en And! =D ' zei hij vrolijk en drukte zijn neus tegen zijn wang aan. Huppelend verliet hij de kamer en stormde de trap af naar beneden.

    Darren

    Hoofdschudden stond Darren op en keek eerst eens rond. het leek hier zo verdomd veel op zijn oude huis. Niet dat hij daar graag aan terug dacht maar, toch. nouja, hij liep in gedachte verzonken naar beneden en keek rond. "Hey dodo's"

    Jamie.

    Zijn neus gaten werden gevuld met de geur van de spagettisaus. ' Mmmmmh! ^^ ' zei hij en liep zijn neus achterna naar de keuken. ' Pix! ' murmelde hij schattig. ' Het ruikt zo Mmmmm! '

    Darren

    "Jeem, je bent een vreetzak" riep hij vanuit de kamer. Hij sprong op de bank en knuffelde Andy vrolijk. "Hey And!" Hij was echt hyper door Jamie's zoen.

    FIEKEEEE Andy zít niet op de baaaaaaaank xD

    Andy
    "Darreeeeeen, waar was jeee ö ik had wel minstens een word wakker kus verwacht." plaagde hij onschuldig. Hij tuitte zijn lipjes schattig en keek hem met aandoenlijke puppyogen aan.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Bedankt :'D

    Lol, Andy gastpix was alweer weg maar Darren lost 't al op.

    Pixie ~ Akoestische Gitaar.
    Ik schrok op van Jamie en knipperde vlug myn tranen weg, ik keke Jamie aan en glimlachte. ,,Hopelyk smaakt 't ook goed.'' zei ik. ,,'t Is bijna klaar, kan je de tafel dekken?'' vroeg ik aan 'm, mijn maag rommelde even en ik had ook best wel honger gekregen.

    Abigail ~ CityGirl.
    -


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.