• Redenen waarom ik liever geen vuurwerk heb:
    ~ Ik vind vuur eng. Ooit heb ik toen ik heel klein was het huis bijna in de fik gestoken en nu durf ik zelfs geen aansteker aan doen.
    ~ Ik ben een keer door een hond gebeten met oud en nieuw die geschrokken was door eht voor werk en daarna kreeg ik nog een vonk van een trek touwtje in op in de wond.
    ~ Een keer wouden ze vuurwerk af steken viel de pot om kwam er een tegen mijn been maar gelukkig heb ik geen blijven wonden er aan overgehouden.
    ~ Ik heb overgevoelige oren waardoor ik al heel snel oorpijn krijg. Een knal van vuurwerk komt bij mij drie keer zo hard aan als bij de meeste van jullie.

    Nou dat waren mijn redenen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kingston schreef:
    ontopic ; ik vind het niet eng, ik vind het awesome. <3


    Hope goes lost but never dies.

    Ik vind vuurwerk cool en dat besef ik me des te meer nu ik geen enkele knal heb gehoord en maar heel in de verte een glimp van siervuurwerk heb gezien.
    Mark my words, dat ga ik zo keihard inhalen dit jaar.


    No growth of the heart is ever a waste

    mijn broer had eens zo'n duitse astoronautje en die stak ie aan maar toen dee ie niks en toe ging ie naar binnen om goed aan te steken omploft het rotje!:| onse labelen(geen idee hooe je het noemt) kopot er zaten gaten in , en het is ofzo 2 jaar geleden en mijn broer heeft nog steeds iets wat te zien is dat het omploft is:8 en nu durft ie geen vuurwerk meer af te steken


    You can't not look cool with a crossbow.

    ik vind vuurwerk juist super cool! het is mooi en leuk om af te steken, maar van rotjes moet ik egt niks hebben!(puh)


    Don't serch to love, love will find you.

    Ik heb zelf nooit vuurwerk dus kan ik ook niks afsteken (krul)


    -

    Ik vind enkel professioneel vuurwerk mooi, bij mensen die het zelf afsteken vind ik het eng en daarom steek ik het dus zelf ook niet aan.


    Everyone smiles in the same language.

    Arme jij, zoveel trauma's :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Bij oud en nieuw dit jaar ontplofte een vuurpijl op 5 meter afstand van me, het eerst wat ik dacht was:
    ''Holy shit, kon bijna niet meer gamen''

    [ bericht aangepast op 1 jan 2011 - 14:12 ]

    Ik vind vuurwerk wel vet, maar zelf durf ik het niet af te steken :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik steek alleen maar sterretjes af:S


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    YouAMD schreef:
    Bij oud en nieuw dit jaar ontplofte een vuurpijl op 5 meter afstand van me, het eerst wat ik dacht was:
    ''Holy shit, kon bijna niet meer gamen''
    Haha dat is dan een chille gedachte xD


    Today will be Girl's Day party with you~

    das stom, ik zelf heb ook niet veel vuurwerk afgestoken, ik vind er niks aan om dat te doen.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik vind het niet eng, maar het is wel onwijshard en toen ik klein was heb ik mijn vinger flink verbrand, gelukkig is het na een aantal jaar weggetrokken [a]


    Don't dream your life, but live your dream!

    YouAMD schreef:
    Bij oud en nieuw dit jaar ontplofte een vuurpijl op 5 meter afstand van me, het eerst wat ik dacht was:
    ''Holy shit, kon bijna niet meer gamen''
    win


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik kom de hele dag ook niet buiten,want net zoals bij jou heb ik ook gevoelige oren,dat ook harder aankomt dan bij andere..en tegenwoordig hebben ze vuurwerk wat net een bom is!!

    En me broertje heeft keer gillende keukermeid ofz door ze jas gekregen..stonden met z'n 3e op bruggertje..ik niet..en de gne die afstak ook niet maar door wind draaide hij om (lag op grond) niemand ging aan de kant daar dus kon me broertje niet weg:(

    En vorig jaar met zo'n gekleurde tol die alleen licht geeft kreeg hij tegen ze hand, grote blaar!

    Dus ik ben best bang als hij naar buiten gaat met vuurwerk..

    om 12 uur ook keek ik via raam naar buite..zet zo'n gozer een mega vuurpijl in een bierflesje:S dom,want grote kans dat hij omvalt..!! en net voor hij wegschoot viel die om dus ging hij niet omhoog maar naar mensen toe!! nou daar schrik je van!!