• Omfg, haha. Ik zit hier rustig achter mijn computer zie ik vanuit mijn ooghoek iets aankomen vliegen en ineens is het zo van bam!
    Kwam er zomaar een vogel tegen het raam aanvliegen, serieus, zijn ze dan echt zo blind? (cat)

    Voor de rest lag ik helemaal stuk achter mijn computer omdat die newb ook nog lekker rustig op het dak staat rond te kijken. Wat zal hij een pijn gehad hebben :3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Omg ahahahha XD


    --

    Aaaaahw wat zielig :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Omg. Ik zou me dood schrikken xd.


    -

    Omg :') Ik fietste zo eens door de stad en kwam er ineens zo'n kraai op me af liegen. Miste mijn hoofd net op een haar na.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aaaw! Dat is zielig, haha. Maar ik zou me wel doodschrikken ja (cat)

    Een keer vloog er dus een vogel tegen de ruit aan en die ging dood, er zat allemaal bloed op het raam en hij gleed zo naar beneden.
    IEUW


    Me so good.

    Aww, wat zielig.. die heeft zeker een hersenschudding of iets..
    En zie ik in mijn ooghoek de top stories Vandaag en wat staat er op 1.
    BIRDS without wings..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Och dat is zielig. Volgens kunnen glas niet zien,daarom vliegen ze er wel eens tegen aan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    xD Awww wat sneu!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bij ons was hier op de rand van het dak dat onderkant geval was er een eend o.O
    En die viel ineens op de grond keihard..en ik dacht..hij is dood..dus not..en ging verder in de tuin van ons lopen x]
    we hebben de hek open gedaan en hij liep zo terug naar de vijver..waar we vlakbij wonen


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Hebben wij hier ook eens gehad :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bieberfull schreef:
    Omg. Ik zou me dood schrikken xd.

    Aw hahaha


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Haha, best zielig eigenlijk =.=

    zoiets deed de hond van me zus dus ook.. we waren in de loods en daar zit ook een multi. ruimte in.. met een glazen deur in, dus we liepen die ruimte in en die hond rent dus mee, KABAM tegen het glas op..


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik