• Weird maar wel geruststellend...
    Mijn opa is enkele maanden geleden overleden, en ik had een hele goede band met hem - hij woonde bij ons in huis al voor zolang ik hier woon (12 jaar ofzo). En nu droom ik al een week lang iedere dag hetzelfde.
    Ik kom "thuis" in een huis dat vreemd maar te gelijker tijd ook heel vertrouwd is. Het staat in de mooiste omgeving die je je maar kan voorstellen. Gras, bloemen, een groot meer, zon en een strakblauwe lucht.
    Mijn opa is altijd thuis. Maar mijn oma is er ook altijd, en mijn broer - zelfs de hond. Stuk voor stuk overledenen. Het is er mooier dan welke plek op aarde dan ook.
    Ik denk dat mijn opa mij wil vertellen dat hij in de hemel is of in ieder geval heel gelukkig is... Iemand die hier verder een verklaring voor heeft?

    [ bericht aangepast op 2 jan 2011 - 16:29 ]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Het gaat vast goed met ze :'D


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Ik denk dat jij daar gewoon overdag al dan niet bewust aan denkt en er daarom over droomt.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik denk gewoon dat hij je zo wil vertellen dat het goed gaat met hem en dat je het achter je moet kunnen laten..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dat is wel echt prachtig, misschien probeert hij dat inderdaad te vertellen. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde denken als ik zo'n droom krijg, haha. Heb je al op zo'n dromensite gekeken? -moet ik even een link voor je zoeken?(:-


    your eyes are like stars in the night.

    Misschien dat ze zo laten weten dat het goed met ze gaat?


    -

    Ik denk dat hij wilt zeggen dat hij, en alle andere overleden dierbaren, goed terecht zijn gekomen (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Herolicious schreef:
    Ik denk dat hij wilt zeggen dat hij, en alle andere overleden dierbaren, goed terecht zijn gekomen (:

    Dat denk ik ook, dat hij je wil geruststellen.

    Poseidon schreef:
    Dat is wel echt prachtig, misschien probeert hij dat inderdaad te vertellen. Ik zou waarschijnlijk hetzelfde denken als ik zo'n droom krijg, haha. Heb je al op zo'n dromensite gekeken? -moet ik even een link voor je zoeken?(:-

    Zou handig zijn, thanks =)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.