• laten we een nergens op slaand lange zin te maken.
    de regels:
    1.schrijf een woord op, niet meer
    2. zorg dat het in de zin past
    3. niet 2 keer achter elkaar een woord schrijven
    4. als je wat wil zeggen, vragen etc. dan zet je dat tussen haakjes.
    5. als je niks weet, dan zet je een streepje, als er 8 streepjes achter elkaar zijn dan stopt de zin (dan zet ik er een punt(.) achter)
    ik hoop dat het een lekker melige lange zin wordt!
    succes!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 13:14 ]


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    in


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Fuck


    SLOAN.

    (Er is maar een chocolademelkpoederfabrikantenbureau die alleen maar door chocolademelkpoer een euro handje gaf aan een zwerver die een handschoen had gemaakt van plastic maar eigenlijk ging wel al hijgend te lijf kwijlen toen de hond zijn kwijl likte met een achterhoekbakfietsfabriekjefalismentaanvraag papiertje gebeurde er iets wat met de oma waardoor is de oma is flauwgevallen maar toen gebeurde er niets totdat een beer zijn plas inleverde bij een hele gestoorde aap die met mijn teddybeer opat en deze ook en opeens kwam Mickey Mouse die knuffelde mij opeens en toen dacht wat moet hij hebben van mij en daarom zei kuste hem waardoor ze zoutige lippen met siroop kregen maar ze hebben een hij zij en toen kwam Sarita met Arta feesten die hun onderbroeken uittrok en ze was een ei met de beer verdiend door Beatrix te zoenen zodat sinterklaas jaloers werd op sinterklaas en ging slaan maar toen werd de postbode verkracht en toen at een smurf en snoepje dat veel suiker bevatte en een pedo-olifant die moest niezen poepen wat een zeer erge gebeurtenis dat hij dit ongeluk

    Wouw overleven omdat hij zijn lelijke kwijt was daarom ging voldemort zijn neus likken zonder zijn tong bleef hangen met pindakaas en toen ging hij proberen om gek te worden maar toen ik mijn buidelrat knuffelde en een beet pakte was er plots een hoge slagroomberg en de leraar van drama ging uiteten met een pedo-beer die een peuter is en wil dat beertje wilt en ook nog eens een krokodil die dansend naar de waterman gaat om de hoek want de krokodil heeft zin in fuck
    ) en


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    sprong


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    op


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    een


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Quizlet


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    pagina


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    die


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    hij


    yesterday was history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that`s why it`s called the present.

    [Y U bumping topics D:]
    gisteren


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    niet


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    kon


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    zien


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    daardoor


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.