• Havana Nights | World Cup
    Havana; de stad waar sensueel dansen geen versier truc is, maar een levenstyl.
    Cuba; het gastenland van het Wereld Kampioenschap voetbal

    'Hi, I am Blair Lune. You just met a part of Havana's dirty secret.'

    Iedere stad heeft zijn vuil kantje. Maar van het vuile kantje van Havana, zouden nonnen een hartaanval van krijgen..

    Het verbaasd de inwoners van Havana dat zo'n groot festijn als de World Cup in Cuba wordt gehouden. Vooral omdat de meeste wedstrijden in de hoofdstad worden gespeeld én omdat de Cubaanse Revolutie tegelijkertijd op zijn hoogtepunt lijkt te komen.
    Als het Spaanse team op een dag Blair Lune ontmoeten stappen de jongens in nog een heel ander avontuur dan alleen voetbal. Door Blair leren ze de andere kant van Havana kennen. Het vuile kantje van Havana. Maar dat wil niet zeggen de slechte kant.


    Rollen:
    # Beste vriendin Blair 1x
    Quarterback
    # Meisjes/jongens uit de Dirty Side van Havana (vééél)
    Quarterback & Mungojellie & Wallflower(2) & ...
    # Journalisten 3x
    Blaze & xLadyNAVAS
    # Zelfverzonnen rollen
    # Twee vrouwen van David Villa & Iker Casillas
    Wallflower & Marauderette
    # Één verloofde van Fernando Torres
    Quarterback
    # Één vriendin van Sergio Ramos
    Quarterback

    Informatie:
    # Rol:
    # Voornaam:
    # Doopnaam:
    # Achternaam:
    # Nationaliteit:
    # Leeftijd:
    # Uiterlijk: Foto + beschrijving
    # Werk: De mensen van Havana kunnen géén model/actrice weetikveel zijn!
    # Extra's:
    # Welke Spaanse voetballer voor Blair?:

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 11:22 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    # Rol: Mannelijke beste vriend.
    # Voornaam: Johnny
    # Doopnaam: Johnny Jude
    # Achternaam: Foster
    # Nationaliteit: Amerikaans
    # Leeftijd: 22
    # Uiterlijk: Johnny is echt een take-take-take personality. Hij rookt, feest, drinkt en neukt er op los en iedereen moet het maar van hem pikken. Zijn vriendinnetjes vallen altijd voor zijn charmes, want Johnny is dan wel weer het type charmeur, maar verlaten hem na een week alweer omdat hij ze bedriegt. Johnny loopt altijd in hetzelfde kloffie rond, in welk jaargetijde en voor welke gelegenheid dan ook; een afgescheurde, versleten spijkerbroek en een witte tanktop waardoor hij er agressief uitziet, wat hij ook echt wel kan zijn. Tegenover Blair echter is hij een schatje en een soort beschermende broer die haar een beetje in toom houdt als ze dreigt te ver te gaan.
    # Werk: Johnny werkt bij een autosloperij.
    # Extra's: Hij rookt als een ketter en daarom ruikt Blair als ze bij Johnny is geweest altijd naar rook.
    # Welke Spaanse voetballer voor Blair?: Bo. Of anders Gery. :'D

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 7:45 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Me no like soccer, maar ik moet even zeggen dat dankzij jou ik Dirty Dancing 2 weer wilt kijken :3 THANK YOU'S!


    You move me ......... Kurt

    LuxuryRebel schreef:
    is die van mij niet goed :-( x)

    Ik heb nog niet iedere rol bekeken omdat ik gisteren geen zin meer had (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Maaaaaaaaaaaaag ik er nog eentje invullen? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quarterback schreef:
    Maaaaaaaaaaaaag ik er nog eentje invullen? (:

    Niet vragen, gewoon doen!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    # Rol: Vriendin van Ramos
    # Voornaam: Doris
    # Doopnaam: Doris Tara Eden De la Vega
    # Achternaam: De La Vega
    # Nationaliteit: Doris is een volbloeds Spaanse. Ze is geboren in Portugal waar haar ouders op vakantie waren, precies op de datum dat ze geboren moest worden.
    # Leeftijd: Vijfentwintig
    # Uiterlijk: Doris wordt vaak ''schattig'' genoemd, iets wat ze niet erg leuk vindt. Ze heeft grote groene ogen die vaak erg mooi glinsteren met het licht mee. Ze kan daarom erg ontschuldig over komen, omdat ze echte puppyoogjes opkan zetten. Haar ogen zijn omringd door mooie wimpers, waar ze meestal redelijk wat make-up opdraagt. Ze heeft lange blonde haren met wat slag er in, maar ze stijlt ze ook redelijk vaak. Haar haren hebben bijna elke dag wel iets nieuws, zoals speldjes, haarbandjes of allerlei nieuwe kapsels. Ze heeft haar haren bijna nooit gewoon los hangen, omdat ze het helemaal geweldig vindt om iets met haar haren te doen. Als ze gaat sporten heeft ze ze vaak in een hoge nonchalante knot of in een lange vlecht. Ze is slechts 1.60 M lang, en niemand weet waar dat vandaan komt. Haar ouders zijn namelijk erg groot en haar oudere zus is ook niet bepaald klein te noemen. Ze weegt ook niet erg veel en ze heeft het perfecte model lichaam. Ze heeft vaak dure kleding aan, omdat ze er erg van houdt. Haar, nog grote obsessie dan kapsels, tassen collectie is mega groot. Ze heeft van elke ontwerper zeker één tas, verschillende kleuren, grootte en soorten.
    # Werk: Doris werkt niet. Ze hoeft dat niet van Sergio, ondanks ze dat zelf wel wil. Ze zit nu dagen alleen thuis wanneer Sergio thuis, en dan heeft ze alleen de honden om tegen te praten.
    # Extra's: Doris is een fanatieke sporter. Ze heeft een geweldige conditie, en dat vooral omdat ze erg veel met sporten bezig is. Ze is aanvoerder van het plaatselijke handbalteam waar ze in mee speelt. Ze gaat ook zwemmen en duiken. Ze is ook veel bezig met hardlopen en met sprintjes trekken. Ze gaat graag met Sergio hardlopen, als dat eens kan, om te bewijzen dat zij óók een goede conditie heeft.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 11:18 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Marauderette schreef:
    (...)
    Ik heb nog niet iedere rol bekeken omdat ik gisteren geen zin meer had (:


    ow (lol)


    Chaotic Evil

    xLadyNAVAS schreef:
    # Rol: future girlfriend Jesús Navas González :9~
    # Voornaam: Manuèlá -Mánoe-
    # Doopnaam: Dinashá
    # Achternaam: Olanasí
    # Nationaliteit: Grieks!
    # Leeftijd: 23 jaar!
    # Uiterlijk: Manuèlá Dinashá Olanasí heeft lang bruin haar met een slag erin, haar ogen zijn donkergroen met een sprankel erin, ze is best ijdel maar niet echt altijd, als ze niet in the mood is om haar helemaal op te tutten dan houd ze het gewoon bij mascara lipgloss en een hoge staart, ze is niet superlang maar wel slank, ze is ongeveer even groot als Jesús dus 1.70 m.
    # Werk: Ze wil graag iets doen om mensen te helpen die het zwaar hebben of in arme landen wonen. Ze is op het moment meer bezig met dansen, wat haar lust en haar leven is bij het vuile kantje van Havana ;D
    # Extra's: Ze heeft navelpiercing en een zonnetje in der handpalm, die staan voor alle mensen die zorgen dat ze altijd blij is en in een zonnig humeur is. <33
    # Welke Spaanse voetballer voor Blair?: like I said; Piqué (aa)


    Undd I wanna know of die andere rol die ik heb ingevuld voor journaliste ook goed was :$ maarr ik hoop zoiezo dat deze erbij komt :9~


    Aangepast als ; Toekomstige vriendin Jesús Navas González (aa)
    Jaaa sorryy rollen verslavingg :9~

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 12:58 ]


    Y'all been to Nashville?