• Ik wil een tel met abonnement, alleen het probleem is je moet 18 zijn om er 1 op je eigen naam te doen, en mijn ouders willen het ook niet op hun naam. Maar kan het zo dat je het op je ouders' naam doet met je eigen rekening nummer?
    Of heeft iemand een andere manier? (krul)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Waarschijnlijk kan dat wel.
    Mijn abonnement staat op mijn vaders naam, maar ik ga stoppen. Ik heb zoveel nadelen nu.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb geen abonnement.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Volgens mij kan dat wel...


    I am an idiot, I move.

    Scandal schreef:
    Waarschijnlijk kan dat wel.
    Mijn abonnement staat op mijn vaders naam, maar ik ga stoppen. Ik heb zoveel nadelen nu.

    Maar staat het op je vaders naam met jou rekeningnummer? Of betaald je vader het abonnement ook.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nee dat kan niet..
    Wat je zou kunnen doen is vragen of ze het echt niet op hun naam en rekeningnummer willen en dat jij het iedere maand aan hen betaalt or something..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Phantasm schreef:
    Nee dat kan niet..
    Wat je zou kunnen doen is vragen of ze het echt niet op hun naam en rekeningnummer willen en dat jij het iedere maand aan hen betaalt or something..

    Dat willen ze dus niet..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    Dat willen ze dus niet..


    Hmm dat suckt wel zwaar ): Ik dacht eerst dat ze het niet op hun naam wilden, omdat zij het dan voor je zouden moeten betalen..
    Maar, je kunt die niet op jouw rekeningnummer zetten, want ik wilde dat twee jaar geleden ook en toen moest die ook op mijn vader zijn naam + rekening, en dat heeft ook te maken met het feit, dat wanneer er mensen achter komen die mensen een boete op kunnen lopen omdat jij dan geen 18 bent maar toch voor je eigen abo betaalt..


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Dat suckt ;o

    Ik heb abo, maar op m'n moeder haar naam + rekening..,
    maar kan je niet een soort deal maken met je ouders?
    dat je misschien gewoon het geld geeft ofzo (krul)

    als het niet mag neem je gewoon vodafone, BloX ?


    Life is a beautiful struggle

    Qlimax schreef:
    (...)
    Maar staat het op je vaders naam met jou rekeningnummer? Of betaald je vader het abonnement ook.

    Op zijn rekeningnummer.
    Ik zou me gewoon laten informeren bij de provider. Misschien weten zij wel de oplossing.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Anders zet je het wel gewoon op zijn rekeningnummer, maar dan geef je hem dat geld toch iedere maand, of schrijf je het iedere maand over.