• Wat is nou het nut van een topic aanmaken waarin je weet ik veel wie allemaal voor kankernogwat uitscheld?
    Ik zie er zelf eigenlijk de humor niet echt van in of zo en het irriteerd mij best wel, dus wie weet het antwoord?


    Ik ben gemeen xoxo

    misschien wil ze geband worden (A)?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    PurpleCow schreef:
    (...)
    Jaaaaaaaaaaaaaa rot op Bitch (duivel)
    Neen, grapje.
    Houden we gewoon op over dat bekrompen kind, dank u (:

    Tsja, als je 1 ding zegt die tegen de gedachtes van andere mensen ingaan is het meteen verkeerd natuurlijk.
    Sowieso whatever, iedereen kiest de mensen die hij/zij aardig vindt zelf uit. ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Tsja, als je 1 ding zegt die tegen de gedachtes van andere mensen ingaan is het meteen verkeerd natuurlijk.
    Sowieso whatever, iedereen kiest de mensen die hij/zij aardig vindt zelf uit. ;d


    Ik vind het ook eigenlijk best slecht dat iedereen jou af gaat zeiken, omdat je haar aardig vind. Dat is dan toch jouw probleem? 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Tsja, als je 1 ding zegt die tegen de gedachtes van andere mensen ingaan is het meteen verkeerd natuurlijk.
    Sowieso whatever, iedereen kiest de mensen die hij/zij aardig vindt zelf uit. ;d


    Je hebt ook meelopers, die ze aardig vinden om stoer te zijn.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Quarterback schreef:
    (...)

    Ik vind het ook eigenlijk best slecht dat iedereen jou af gaat zeiken, omdat je haar aardig vind. Dat is dan toch jouw probleem? 8D

    Kijk jij snapt wat ik bedoel.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Je hebt ook meelopers, die ze aardig vinden om stoer te zijn.

    Wat wil jij daarmee zeggen? (baby)


    *insert philosophical cringe expression here*

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Tsja, als je 1 ding zegt die tegen de gedachtes van andere mensen ingaan is het meteen verkeerd natuurlijk.
    Sowieso whatever, iedereen kiest de mensen die hij/zij aardig vindt zelf uit. ;d


    Ej, zit ik uw kop af te zeuren?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ZeroGravity schreef:
    misschien wil ze geband worden (A)?


    Ze heeft toch lekker perma, hah 8D.


    Has no one told you she's not breathing?

    Basshunter schreef:
    (...)

    Ej, zit ik uw kop af te zeuren?


    Als ik me ermee mag bemoeien.
    Ik vind het een beetje slecht dat je haar af gaat lopen zeiken, omdat ze dat meisje toevallig aardig vindt. Dat is haaaaaaaar probleem, niet de jouwe. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Wat wil jij daarmee zeggen? (baby)


    Niks hoor :] Maar op die leeftijden heb je dat, mensen die mensen zogenaamd aardig vinden om hun gedrag. Later kom je er wel achter hoe stom dat dan was :Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ik vidn het dus niet grappig :ll
    Wie gaat er nou weer schelden emt een ziekte?
    Ik bedoel, kom op zeg. ><


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SEMISLEKKER schreef:
    (...)
    Tsja, als je 1 ding zegt die tegen de gedachtes van andere mensen ingaan is het meteen verkeerd natuurlijk.
    Sowieso whatever, iedereen kiest de mensen die hij/zij aardig vindt zelf uit. ;d

    Vind je het vreemd bij zo'n iemand?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Quarterback schreef:
    (...)

    Als ik me ermee mag bemoeien.
    Ik vind het een beetje slecht dat je haar af gaat lopen zeiken, omdat ze dat meisje toevallig aardig vindt. Dat is haaaaaaaar probleem, niet de jouwe. 8D


    Maar dat dóé ik niet. Ik zeg m'n mening, en heb ook gezegd dat zij dat ook mag zeggen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Vind je het vreemd bij zo'n iemand?

    Er zijn vast ook wel mensen die zeggen van; Die Gaby, wat een kutkind, die zou ik dus nooit mogen. Andere mensen zeggen juist weer van wel. Dat ligt toch helemaal aan jezelf.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Volgens mij heb ik iets gemist?!
    Enne, er zijn niet alleen 13/14 jarigen die dat zeggen en stoer proberen te doen, er zijn genoeg oudere en die zeggen dat oowk O;

    Als je ermee gaat schelden, dan kom je op mijn brandstapel (:


    Me so good.