• Heeey,
    Ik ben al een tijdje geleden begonnen aan dit verhaal, maar heb nog snel even wat rolletjes nodig!

    De hoofdpersoon moet naar een speciaal huis, omdat ze door een bende achter na word gezeten.
    Ik heb een paar mensen nodig (jongens&meisjes) die ook in het huis moeten, omdat ze bijvoorbeeld worden mishandeld ofzo
    Graag een beetje verschillende dingen.

    Naam + Achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (foto):
    Waarom in het huis?:
    2 Karaktereigenschappen:

    Thenkjoee. <3

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 20:14 ]

    Naam + Achternaam: Elise Lemmers
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk (foto): Klik
    Waarom in het huis?: Elise wordt onder druk gezet door haar ouders, om dingen te doen die niet mogen. Denk hierbij aan de prostitutie in. Ze is naar het politiebureau gegaan en is toen naar dit huis gestuurd.
    2 Karaktereigenschappen: Spontaan en ook betrouwbaar.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Naam + Achternaam: Rosalien Michels (haha ik gebruik toon zijn achternaam, wist niks anders, heb mijn voornaam omgetoverd in een nieuwe, anders is het altijd hetzelfde haha (A))
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (foto): http://flamingon.files.wordpress.com/2009/01/laura_himym.jpg(haha zij is van tv-show, maar ze is wel mooi ^^)
    Waarom in het huis?: Werd vroeger mishandeld door haar ouders, toen ze een vriend kreeg, is ze van huis weggelopen en bij die vriend ingetrokken, die begon haar ook te mishandelen en soms zelfs het eigenlijke doel haar te vermoorden, door de klappen die ze gehad heeft, en de shock is ze een beetje gestoord, en denkt dat haar ouders en die vriend hele tijd in de buurt zijn (lang ofsow lowl XD)
    2 Karaktereigenschappen: Lief en zorgzaam


    Taste life , it's delicious

    Naam + Achternaam: Craig Stevens
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (foto): Craig is lichtgetint en komt ook uit Griekenland. Zijn moeder is Nederlands? en zijn vader Grieks. Craig heeft kort inktzwart haar en een schattige lach (als hij tenminste en keertje lacht). Een rechte kaaklijn, een kleine neus en de lengte van zijn moeder. Een klein moedervlekje op zijn bovenarm.
    Waarom in het huis?: Hij heeft woedeaanvallen. Zijn familie is eerlijk gezegd bang voor hem, bang dat hij nog meer mensen aanvalt wanneer hij weer eens uitbarst. Hij heeft praktisch iemand in het ziekenhuis geslagen, alleen maar omdat dat joch hem plaagte en neit wou ophouden.
    2 Karaktereigenschappen: Snel aangebrand, geïrriteerd. Hij houdt er niet zo van als mensen met hem spotten, hij is best wel klein voor een zeventien jarige (ong. even grot als een meisje). Maar ondanks zijn lengte, kan hij je zo een bloed neus of een blauw oog slaan. Als je bevriend met hem bent, echt door die harnas heen gluren en zijn innerlijk kennen, dan is Craig superaardig. Hij is zorgzaam (zorgt dat niemand je kwetst) en beschermend tegenover meisjes/vrienden. Het probleem is dat niemand met hem bevriend is, dus de mensen denken alleen maar dat hij aangebrand is en snel kan aanvallen.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Naam + Achternaam: Sarah Mitchell
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (foto): Klikk...
    Waarom in het huis?: Werd misbruikt door haar broer, haar ouders konden niet tegen hem op, en haar broer dwon haar om allerlei dingen te doen.. van stelen tot met z'n vrienden naar bed gaan..
    2 Karaktereigenschappen: Lief, schuw..


    Monsters don't sleep under your bed, they sleep inside your head

    Naam + Achternaam: Jade Wings
    Leeftijd: 17 Jaar.
    Uiterlijk (foto): Jade Wings
    Waarom in het huis?: Ze dacht dat ze een lieve vriend had, dat was dus niet zo. Hij liet der dingen doen tegen der zin in en als ze het niet deed sloeg hij haar en sloot der dagen lang op zonder eten. Lijdt dus ook aan anorexia.
    2 Karaktereigenschappen: Lief, Rustig (Maakt dus niet zo snel vrienden)

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 21:51 ]

    Naam + Achternaam: Julian Pablo
    Leeftijd: 16 jaar.
    Uiterlijk (foto): Julian Pablo.
    Waarom in het huis?: Hij werd ook onder druk gezet door een bende.
    2 Karaktereigenschappen: Teruggetrokken en Bang.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 8:41 ]

    Naam + Achternaam: Cathy Blythe
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk (foto): Cathy.
    Waarom in het huis?: Ze heeft op haar 13e gezien hoe haar vader haar moeder vermoordde, ze is toen gevlucht, maar haar vader zoekt haar nog steeds.
    2 Karaktereigenschappen: Ze praat niet zo veel, en kijkt en luistert vooral naar andere mensen voordat ze iets zegt.
    Ze heeft best wel last van hysterische aanvallen, waardoor ze een paar keer spontaan is flauwgevallen.
    Ze houdt van schrijven en gitaarspelen, en is voorderest heel erg teruggetrokken. Ze houdt er niet van als mensen haar aanraken.

    Haha, nu is iedereen lief en verlegen enzo, ik maak misschien zometeen nog wel een gemeen personage. ^^


    Great minds think alike.

    Naam + Achternaam: Jeanny Delannoit
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (foto): Jeanny Heeft bruin haar en bruine ogen . Haar haar steekt ze bijna altijd ik een staart .
    Waarom in het huis? : Jeanny werd sinds haar 6 jaar mishandelt door haar broer die 10 jaar ouder is dan haar . Hij verkrachte haar en sloeg haar soms zo hard dat ze soms 2 dagen bewusteloos lag . Op haar 14 jaar begon ze woede aanvallen te krijgen waardoor er dan niemand in haar buurt kan komen ...
    2 Karaktereigenschappen: Ze is een flapuit en zeg wat ze denkt . Ze is niet een van de kalmste en doet vaak hysterisch . Ook heeft ze elka dag haar woede aanvallen waardoor er niemand in haar buurt kan komen behalve 1 agent (je mag zelf kiezen wie xd , maar hij moet iets speciaals voor haar betekenen .)en haar tweelingbroer Jamin.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 12:02 ]


    You make my life perfect ! <3

    Naam + Achternaam: Armalyn DiLaurentis
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (foto):file:///C:/Users/toshiba/Pictures/GossipXoXo/Taylor-Momsen-2-230x300.jpg
    Waarom in het huis?: Ze heeft geen moeder meer, haar vader heeft haar al een keer bijna vermoord, ze woonde in Nederland, maar is naar het buitenland (amerika dus) gevlucht. Haar vader heeft door waar ze zit(ook dat ze in het huis zit) dus is ze nu erg bang. ze zit nu 2 maanden in het huis
    2 Karaktereigenschappen:Music addicted, bang, gevoel voor humor(alleen nu even niet) vertrouwd niet snel mensen

    Kan ze iets krijgen met een van de broers (nick, aangezien die alleen nog vrij is, tenminste, vrij? ik denk dat het snel uit gaat tussen die twee (A))
    ofzoo dan is het leuk voor mijn personagen.
    Ik Zeur!

    XoXo

    [ bericht aangepast op 5 jan 2011 - 21:58 ]


    Hocus Pocus, You're The Dopest!

    Ik heb nog een paar jongens nodig. (A)

    Naam + Achternaam: Chad Murray
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk (foto): Chad
    Waarom in het huis?: Hij heeft 2jaar lang aan moeten zien hoe z'n vader z'n zusje misbruikte en soms dwong z'n vader hem mee te doen, hij voelt zich slecht.
    2 Karaktereigenschappen: Lief, Afstandelijk tegen sommige meisjes. Hij kan het wel goed vinden met Jade omdat ie der wil helpen


    Never. Lose. Hope. | Quser: 2009-Heden

    Naam + Achternaam: Jamin Delannoit
    Leeftijd: 16 jaar
    Uiterlijk (foto):Jamin Heeft bruine haren en Bruine ogen hij is 1.70 meter en Fors gebouwd . Hij lijkt veel op zijn tweelingzus Jeanny
    Waarom in het huis?: Zelfde reden als zijn zus .
    2 Karaktereigenschappen: Hij is heel wantrouwig en praat met niet veel mensen . Hij is ook heel erg rustig en ingestrokken .


    You make my life perfect ! <3

    Dankjulliewel voor alle rollen die jullie hebben opgegeven (:
    Nu heb ik genoeg =D