• Vorige topic.
    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en wij willen je wel helpen zo goed mogelijk in het verhaal te komen.

    Het verhaal.
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so have fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    Tekst gejat van Simone. [a]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Andy
    Hij beet op zijn lip en liep naar hem toe. "Wat is er? Waar wacht je op?"


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Jamie.

    ' Op Darren en Pixie. ' murmelde hij en keek weer even naar Andy. ' Ze zijn buiten.. ' Hij wierp zijn blik op de voordeur en prutste met zijn vingers.

    x7UP schreef:
    Pixie
    Ze zuchtte zahcjtes en stapte uit bed. ,,Ben zo terug.'' zei ze tegen jamie en haaste zich de kamer uit, ze zag Darren nog net naar buiten gaan en deed dat dan ook maar. ,,Darren!'' ze pakte zijn pols vast. ,,Loop nou niet weg!'' dit zag er vast idioot uit. Dat ze hier zo stond in der pyjama op haar blote voeten, buiten nog wel.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Andy
    "Oh.. Okay.. Waarom?"


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Jamie.

    ' Darren die flipte toen hij zag dat ik bij Pixie in bed lag. ' murmelde hij zachtjes. ' Ik wou hem uitleggen dat het door mijn slaapwandel komt.. Maar haar luisterde niet echt.. ' Even keek hij Andy aan maar keek al snel weer weg omdat hij zich min of meer schaamde voor zijn actie. ' Dus nu probeerd Pixie met hem te praten geloof ik..'

    Andy
    "Oh.." Zie je nou wel dat Darren op Jeem valt! Hij keek ietwat chagrijnig weg.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Whoehoeh, ik heb een ster =D

    Jamie.

    Zwijgend keek hij naar de deur, hij hoorde wel wat geluid wat van buiten kwam maar kon het niet horen. Even keek hij weer naar Andy en beet op zijn lip. ' And? ' murmelde hij zachtjes en speelde met zijn polsbandje.

    Darren

    "Wat, Pix ?!" Hij keek haar kwaad aan en veegde een traantje weg. "Ik ben het zo zat om gebruikt te worden en keer op keer weer voor de gek te worden gehouden ! Als hij geen homo is of op jou valt of whatever dan kan hij dat zeggen ! Ik kan het verdomme niet hebben dat steeds iedereen waar ik van hou me pijn doet !"

    Andy
    "Hn, wat?" Hij keek hem aan en schudde wat haar uit zijn ogen.

    Yaaaay ^^


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Nu sterretje 2 nog :3

    Jamie.

    ' Ik geloof dat ik Darren leuk vind. ' zei hij zachtjes. ' Maar ik weet niet zo goed hoe ik het moet zeggen. ' Gefrustreerd speelde hij met zijn vingers en keek hem aan. ' En ik weet dat ik je er niet mee moet lastig vallen. ' Vaagjes glimlachde hij.

    Ik had eerst 4 sterretjes :O...

    ECHT? ;O

    Whohow.

    Pixie
    ,,Denk je nou echt dat ik iets met hem zou flikken terwijl ik weet dat jy 'm leuk vind? Waar zie je me voor aan?!'' ze keek hem aan. ,,En hij had écht geslaapwandelt.. Hij kwam vannacht ineens bij em in bed maar ik vond 't sneu omh em wakker te maken en weg te sturen omdat ie zo lief sliep ><''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik moet me evne omkleden voor sport, ben zo terug ;D

    Darren

    Hij keek Pixie even stil aan. "M- maar normaal.. Hij slaapwandeld nooit als we op tour zijn.. foja zover ik ooit gemerkt heb.. ;$"