• Vorige topic.
    Joinen, maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!

    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en wij willen je wel helpen zo goed mogelijk in het verhaal te komen.

    Het verhaal.
    Dit verhaal gaat over een uber populaire band, de leden zijn nog single, ze hebben moeite met vriendin/vriend vinden omdat iedereen hun natuurlijk kent. Ze willen iemand die om ze geeft om wie ze zijn, niet omdat ze beroemd zijn. Daarom besluiten ze een tijdje naar een andere stad te gaan, undercover 8D Gewapend met gekleurde contactlenzen, haarverf en natuurlijk hun koffers vertrekken ze. Dus, hoe loopt het af?

    Rollen
    De band
    Zanger: Andy
    Drummer: Darren
    Elektrische gitaar: Jamie
    Akoestische gitaar: Pixie

    Overig
    Mensen in de stad:
    1. Abigail
    2. Bronté
    3. Leto
    4. Mackenzie

    Iedereen mag joinen, so have fun 8D En er moet nog even een bandnaam bedacht worden en een soort 'leader' en 'songwriter' van de band (;

    Tekst gejat van Simone. [a]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Live life for the moment, because everything else is uncertain.

    Andy
    Hij beet hard op zijn lip. "Oh.. Maar volgens mij vindt Darren jou ook leuk.. Dus is er geen probleem.."


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Pixie
    Ze zuchtte zachtjes en liet zijn pols los. ,,Zien ik en Jamie eruit als leugenaars?'' vroeg ze aan hem. ,,Kom alsjebleift weer terug naar binnen.. En niet alleen omdat ik het koud krijg.'' grapte ze en glimlachte scheefjes naar 'm.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren

    Hij knuffelde Pixie. "Sorry dat we steeds op jou schreeuwen en jou op zadelen met al onze jongensproblemen.. Je betn lieff " Hij tilde haar op en nam haar mee naar binnen.

    Pixie
    ,,Ben het gewend.'' zei ze met scheef glimlachje, opeens tilde hij haar op. ,,Darren =o Ondanks dat ik ijskoude voeten heb kan ik zelf ook nog wel lopen hoor.'' mompelde ze met rood hoofd, ze wilde niet dat Jamie&Andy ook verkeerde gedachtes kregen n_n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Jamie.

    Hij keek Andy aan. ' Maar jij.. ' Hij brak zijn zin af toen hij Pix en Dar hoorde. Langzaam krabbelde hij overeind en keek even naar ze. ' Hoi.. ' zei hij tegen Darren en Pixie en glimlachde droogjes.

    Andy
    Hij draaide zich abrupt om en liep weer naar boven, naar zijn kamer.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Darren

    "Hey, Sorry, Jeem. Ik had niet zo boos moeten worden" Hij zette Pixie neer en knuffelde Jamie.

    Jamie.

    Hij voelde de koude huid van Darren tegen zijn huid. Lichtjes rilde hij en sloeg voorzichtig zijn armen om hem heen. ' Geef niet. ' murmelde hij zachtjes en verlegen. Daarna liet hij hem los en keek hem aan. ' Ik denk ik maar een slot op mijn deur maken, zodat ik niemand lastig val in mijn slaap.. '

    Pixie
    Ze keek naar de 2, die kon ze beter maar alleen alten. Daarom liep Pixie de trap op, gapend liep ze haar kamer in. Hoe laat zou 't zijn? Zonder er nog over na te denken kroop ze in haare bed, maar kon haar slaap nog niet hervatten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Woot, haha, Andy loopt weg en no one gives a damn xD

    Andy
    Hij ging in een hoekje van zijn kamer zitten en staarde voor zich uit. Eerst steelt Jamie hem, dan Pixie! Ik dacht dat ik haar kon vertrouwen!


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Pxiie wistr 't niet xD

    Pixie
    Ineens dacht ze aan Andy, zou hij al slapen? Langzaam kroop ze uit bed en liep ze naar andy's kamer. ,,Andy?'' vroeg ze zchtjes en liep naar binnen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Darren
    "Inderdaad" zei hij lachend. Hij keek verbaast op toen hij Andy niet meer zag. "Andy stond toch net hier ? Waar is hij gebleven ?"

    Andy
    "Rot op!" gilde hij kwaad, hij gooide een random kussen naar haar toe.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3

    Pixie
    Ze kreeg een kussen in haar gezicht en knipperde verbaasd met haar ogen. ,,Waar slaat dat nou weer op?!''


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Andy
    "Rot op Pixie! Ga gewoon weg! Jullie zijn allemaal een stelletje klotehomo's!" riep hij schel.


    I sit here and smile, dear // I smile because I think of you and blush <'3