• Ik verveel me helemaal dood...
    Dus drop hier je story.. & dan ga ik 'm lezen xD

    [ bericht aangepast op 4 jan 2011 - 23:42 ]

    Titel: ''As brave as a lion''
    Wie?: Ron Wemel (Ron Weasley uit de Harry Potter trilogie)
    Samenvatting: Vanessa Bingley is misschien wel de krachtigste heks die er momenteel bestaat, zonder dat ze daar vanaf weet. Vanessa stamt af van de magische heerser Goderic Griffoendor. Alleen hebben haar ouders dit haar nooit verteld, sterker nog...Vanessa weet geen eens dat ze kan toveren. Dat Vanessa anders is dan andere meiden van haar leeftijd, daar was ze wel allang achter. Vanessa kan met leeuwen praten, kan vuur maken zonder lucifers en kan dingen laten zweven. Wanneer Vanessa dan toch vijftien jaar oud is, vertrekt ze naar Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus waar ze vier afdelingen hebben: Griffoendor, Zwadderich, Ravenklauw en Huffelpuf. Vanessa word ingedeeld zoals al verwacht werd in Griffoendor, wat een teken voor haar moed is. Ze krijgt gelijk vrienden en haar vriendschap met Harry, Hermelien en de familie Wemel groeit al snel uit tot iets sterks. Maar dan komt Vanessa achter haar verleden te weten en raakt ze in paniek, kan ze de hoeveelheid toverkracht die ze heeft wel in orde houden? Ondertussen worden de lessen op school zwaarder en staat Vanessa er grotendeels alleen voor. Maar Ron is vast besloten om haar te helpen met de keuzes die ze maakt.


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    - Dubbelpost -

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 13:26 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Lees maar

    En mijn andere natuurlijk maar dat zijn allemaal Justin Bieber stories :$

    [ bericht aangepast op 1 feb 2011 - 16:29 ]


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Even heaven is hell without you [dm]
    The Norfolk Secrets


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    The annoying fact - Draco Malfoy


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Geen idee hoe ik een link plaats
    dus je zal het met de titels moeten doen:
    *An ignorant life
    *The big L-word


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Slash , Femslash en hetero-achtig.
    Ligt eraan wat je wil ^-^


    Felix

    Never Say Never,You Taught Me That Ft. Nick Jonas


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    DoubleDouble


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Klikkerdeklik: Friends, forever (or for as long as forever lasts) Alleen nu even writersblock, meeste inspiratie heb ik altijd op school xD

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 17:58 ]

    That should Be Me

    That should be me, holding your hand
    That should be me, making you laugh
    That should be me, this is so sad
    That should be me, that should be me

    That should be me, feelin' your kiss
    That should be me, buying you gifts
    This is so wrong
    I can't go on
    'Till you believe
    That that should be me


    Een nummer met een groot verhaal in zich.


    Daddy's Little Girl [Three-shot]

    Drie dochters van drie verschillende vaders, die slechts een ding gemeen hebben; ze verliezen hun vader.

    Daddy, daddy, don't leave
    I'll do anything to keep you


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Purple Eyed

    Fay is altijd al een onzeker meisje geweest. Op een vroege leeftijd is ze haar vader verloren, wat een moeilijke periode was. Haar moeder had zelfmoordneigingen en Fay had alleen maar nachtmerries. Na een paar jaar heeft haar moeder heeft een nieuwe man ontmoet die ze wel ziet zitten. Nadat ze zich hebben verloofd, trekken hij en zijn dochter bij de familie Elliott in. Fay merkt dat ze eigenlijk helemaal niet aardig zijn, maar zij weten haar moeder erin te palmen.

    Fay heeft vaak ruzie met de dochter van haar moeders verloofde. Kleine meningsverschillen draaien al uit op ruzies. Haar moeders verloofde geeft zijn dochter altijd haar zin en geeft haar altijd voorrang. Gelukkig is dit bij Fay's moeder hetzelfde bij Fay.

    Iemand op Fay's school verzint een leuk fantasie verhaaltje en Fay lacht hem vierkant uit. Hij wenst dat Fay een wezen tegenkomt, waarover hij het had. Steeds vaker krijgt Fay het onaangenaam koud, terwijl het hartje zomer is. Als ze een keer ineens word aangevallen, word ze gered door een persoon met paarse ogen, ogen die ze eerder heeft gezien.


    Vliegen Zonder Vleugels

    Waarschuwing:
    Kan geweldadige stukjes bevatten!

    Dragonball Z Story


    Jinah leeft met een gelukkig gevoel bij haar ouders. Ze was altijd gelukkig geweest bij haar lieve ouders. Wel heeft ze altijd het gevoel gehad, dat ze 'anders' was. Maar daar bekommerde ze zich niet echt om. Ze was toch echt de dochter van de familie Pruimenboom.

    Jinah heeft altijd al de beste conditie gehad van de klas. Iedereen is jaloers op haar. Ze willen ook zo snel en sterk zijn. Daarom is ze eigenlijk de pispaal van de klas. Jinah is sterker dan de gemiddelde meisje. Zelfs van de jongen. Ze heeft een keer in een zucht een gymleraar onderuit gekegeld.

    Wanneer er een nieuwe jongen bij haar in de klas komt, lijkt alles te veranderen. Ze leert de jongen steeds beter kennen. Het draait op een onverbrekelijke vriendschap. Als ze zijn familie leert kennen, merkt ze dat ze anders zijn. Ze heeft het gevoel, dat ze bij hen thuishoort.

    http://www.quizlet.nl/stories/23623/angel-dont-you-cry/


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3