• Ik liep vandaag door school heen toen ik een tussenuur had, en kwam net terug van het dorp. Zaten daar 2 jongens, en die keken dom naar mij >< zeggen ze zo "ie Tokiohotel!!" alsof het stront is fzeu. En toen stond ik bij me kluisje vragen ze dit:"Ben jij ontmaagd door een ezel?" en toen zaten ze dom te lachen :|

    Hoe was school bij jullie?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    vakantie :Y)

    "Ben jij ontmaagd door een ezel?" WHAHA....Sorry, dat vond ik even grappig. Ik ben niet naar school geweest. Ik was ZIEK. xD

    vakantie :Y)


    gvd. [/jaloersheid]


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    "Ben jij ontmaagd door een ezel?" WHAHA....Sorry, dat vond ik even grappig. Ik ben niet naar school geweest. Ik was ZIEK. xD


    Nu ik eraan terug denk vind het het eigenlijk wel grappig, maar toen op dat moment vond ik het een kutvraag.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ikke ook nog vakantie :D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik hd voor de pauze een meisje gezien met een th broek en th muziek enzo en ik ben normaal heel erg bang om iemand aan te spreken maar door die th muziek begon ik normaal alsof ik haar al me hele leven lang kende te praten en zij tegen mij maar mijn haar is dus gekleurd ¬¬ PAARS..! en geknipt..en toen lachten ze steeds van '' HAHAHA DISCOHOOFD HAHAHA'' wat ik trouwens niet grappig vond maar wel om lachte..

    vakantie :Y)

    Ik ook nog =D


    Tanya is de beste.

    "Ben jij ontmaagd door een ezel?" WHAHA....Sorry, dat vond ik even grappig. Ik ben niet naar school geweest. Ik was ZIEK. xD



    whaha ik ook ma ik vind het kei sneu van die gassies meid


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    ik hd voor de pauze een meisje gezien met een th broek en th muziek enzo en ik ben normaal heel erg bang om iemand aan te spreken maar door die th muziek begon ik normaal alsof ik haar al me hele leven lang kende te praten en zij tegen mij maar mijn haar is dus gekleurd ¬¬ PAARS..! en geknipt..en toen lachten ze steeds van '' HAHAHA DISCOHOOFD HAHAHA'' wat ik trouwens niet grappig vond maar wel om lachte..


    Paars haar is vet! ö


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)


    whaha ik ook ma ik vind het kei sneu van die gassies meid


    Tsjaa.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    vakantie tot maandag ^^

    ik heb nog steeds vakantie!


    I need you like a heart needs a beat

    ik heb nog vakantie nananana

    maar niet voor lang meer:(


    My Foughts You Can't Decode

    Ben jij ontmaagd door een ezel?" hahahah , sry kvind da een grappige vraag ,, sry alsk daar mee lag :X
    ik heb nog een sgool , nog altij vakantie ^^


    Gilles (ll)

    PAAARS HAAR IS KOEL <3