• Oké, ik zit dus dit jaar in het examenjaar en dan worden er ook altijd een dag op school georganiseerd waarop er foto's van iedereen worden gemaakt enzo met een bepaald thema (voor in het jaarboek :'D). En nu heeft mijn klas dus gekozen voor Sprookjes (en daarbij ook wat Disneydingen omdat er niet zo héél veel herkenbare sprookjes zijn om te verkleden). Maar nu weet ik dus niet als wat ik moet gaan? Ik dacht aan Wendy van Peter pan, zoals dit bijvoorbeeld of Alice in Wonderland, maar voor die laatste kan ik niets leuks vinden (alleen maar ultrakorte of dure dingen). Dus.. weten jullie nog iets of kennen jullie misschien een goede verkleedsite?

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 17:36 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hier (:

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 17:35 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Die roodkapje si grappig en niet duur xD


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je zou ook als de Cheshire cat kunnen gaan ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SoulEater schreef:
    Die roodkapje si grappig en niet duur xD


    Ja, maar het probleem is dat heel veel mensen als Roodkapje willen gaan en er dan dus geloot moet worden want het is stom als er straks allemaal dezelfde zijn (A)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Courtesan schreef:
    Je zou ook als de Cheshire cat kunnen gaan ='D


    Ja, daar heb ik ook aan gedacht, maar ik heb geen flauw benul hoe ik dat dan moet doen :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hee, dat is hetzelfde thema als bij mij op school voor het jaarboek van de examenklassen ;P


    Opgeven is geen optie.

    Een blauw jurkje en je maakt zelf een schortje en dan ben je toch ook Alice?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ga als Belle van Belle en het Beest.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Cruella de Ville, hahaa, ik heb haar altijd supergeniaal gevonden toen ik klein was. ;x
    Ariel, ga je als zeemeermin. ^^ hahaha. xd
    Rapunzel, zij had toch dat lange haar? :'D


    The show must go on.

    sneeuwwitje :O, moet je alleen wel een paar dwergen regelen :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nica schreef:
    sneeuwwitje :O, moet je alleen wel een paar dwergen regelen :)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nica schreef:
    sneeuwwitje :O, moet je alleen wel een paar dwergen regelen :)


    Haha :'D. Nou, dan kan ik wel een paar eersteklassers vragen :Y) Je schrikt er soms echt van hoe klein die kinderen kunnen zijn :x.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle