• ..veranderd na weer 10 jaar Starbucks zijn teken weer. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het ECHT niet leuk vind! Precies het jaar dat ik naar het land van de Starbucks ga, verzieken ze het hele teken! Ben wel blij dat ik nog een bekers heb met het oude teken, lol.
    Persoonlijk vind ik het er scrap uitzien. Ik vind het echt zonde en echt niet leuk ):
    Who's with me? Zie hier het verziekte teken.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 20:46 ]

    Ik vind dat de naam er moet op staan =)


    Stop wishing, Start doing..

    Nightingale schreef:
    (...)

    Ja maar Starbucks is.. ik zou daar geen koffie kopen -veeel te duur- als er niet zo'n amazing groen logo opstond. Dat logo is echt een fashion iets geworden en het voelt gewoon zo leuk, als je daar met je Starbucks beker over de Dam loopt. (:

    Voor veel mensen is het toch maar koffie, maar als je zelf echt heel veel van koffie houd, waaronder ikzelf, merk je duidelijk het verschil en is Starbucks echt veeeel lekkerder hoor (:

    verschrikkelijk.
    het oude logo was veel beter.

    1988 schreef:
    (...)
    Voor veel mensen is het toch maar koffie, maar als je zelf echt heel veel van koffie houd, waaronder ikzelf, merk je duidelijk het verschil en is Starbucks echt veeeel lekkerder hoor (:


    ghehe, ja, oké. That´s true. (:


    It's time to be happy again.

    Nooooo !!! Het nieuwe ziet er echt goedkoop uit! I mean iedereen kan dat namaken, kopieer het logo en knip de omranding weg, voila done --'


    But love's a malady without cure

    meiningloos:Y)


    I've never told a lie, and that makes me a liar.