• Nu ben ik toch wel benieuwd of er nog mensen zijn die hun pen fout vasthouden.

    Ik doe dat en daardoor wordt een deeltje van mijn ringvingers bot/vlees ingedrukt als ik een pen vasthoud. Tegen het einde van de dag is dat plekje zo helemaal mals en de volgende ochtend is het een harde boebel. Echt heel raar, maar ik heb er geen last van. :'D
    - Niet denken dat het goor is, want dat is het niet. Je zou het nog niet eens zien als je het niet wist -

    En jullie?
    Of ben ik de enige? ^^


    Let the Night embrace you

    Ik houd m denk ik wel normaal vast :P


    Life is hard and then we die

    Ik houd mijn pen juist vast denk ik.

    ik houd hem ook fout vast XD

    al sinds ik heb leren schrijven
    op de basisschool hadden ze daar nog kritiek op maar sinds ik op het middelbaar zit heeft niemand er iets van gezegt XD


    #WWED - What Would Emma Do?

    haha ik heb zon "bobbel" op mijn middelvinger. Dus ja ik houd em ook verkeerd vast.

    Ik hou hem echt vast als een debiel, lol. Kan niet echt uitleggen..

    ik verkeert :3 ,op de basisschool zijden ze dat ik hem anders wast moest houden en kreeg ik een speciaal dingestje maar die haalde ike r altid af xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Volgens mij heb ik hem goed vast. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik houd hem ook verkeerd vast;p
    ik heb er ook geen last van.


    Me so good.

    Ik ben rechtshandig, maar kan niet met rechts schrijven en daardoor staan mijn vingers verkeerd (verkeerde vinger naar beneden/omhoog). Ik heb dus een rechtshandige pen nodig om met links te schrijven.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik hou hem vast zoals ik hem vast houd en zo schrijf ik het best. :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Junns schreef:
    ik houd hem ook fout vast XD

    al sinds ik heb leren schrijven
    op de basisschool hadden ze daar nog kritiek op maar sinds ik op het middelbaar zit heeft niemand er iets van gezegt XD

    Ja, bij mij ook.
    In het begin hebben mijn ouders en leerkrachten er alles aan gedaan en kreeg ik zelfs van de directrice een dingetje waarmee je je pen wel goed moest vasthouden. Door dat is het een tijdje gelukt goed te schrijven, maar nu ben ik weer hervallen. x)
    Ik vind het net hetzelfde als iemand links schrijft.


    Let the Night embrace you

    Ik hou hem ook fout vast.
    Op een manier dat mijn duim altijd terechtkomt opdat plaatsje waar de inkt uit komt (bij een vulpen)
    Dus mijn duim ziet bijna altijd blauw.(krul)


    effort never betrays you

    same here..xD
    volgens vriendinnen houd ik em nogal spastisch vast --'
    op de basisschool kreeg ik altijd gezeur maar nu gelukkig niet meer, want ik kan echt niet schrijven als ik de pen op de normale manier vasthoudt xD


    Music on, word off

    Ik heb een schrijfknobbel (zo'n verdikt stukje aan je middenvinger), wat aantoont dat ik mijn pen ook verkeerd vasthoud. (':


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik krijg het voor elkaar met mijn duim mijn wijsvinger plat te knijpen :'D
    Maar na een paar alinea's schrijven doet mijn wijsvinger pijn!
    -Sabbelt op wijsvingertje-