• Nu ben ik toch wel benieuwd of er nog mensen zijn die hun pen fout vasthouden.

    Ik doe dat en daardoor wordt een deeltje van mijn ringvingers bot/vlees ingedrukt als ik een pen vasthoud. Tegen het einde van de dag is dat plekje zo helemaal mals en de volgende ochtend is het een harde boebel. Echt heel raar, maar ik heb er geen last van. :'D
    - Niet denken dat het goor is, want dat is het niet. Je zou het nog niet eens zien als je het niet wist -

    En jullie?
    Of ben ik de enige? ^^


    Let the Night embrace you

    Ik hou hem ook helemaal verkeerd vast. Vroeger op school kreeg ik daar altijd zo'n speciaal greepje voor ofzo, maar het heeft nooit geholpen. Sowieso wtf, who cares, zolang je maar kan schrijven. Fucking bullshit gewoon :')

    En nee, ik heb geen bult of whatever iedereen het ook over heeft :'D

    [ bericht aangepast op 7 jan 2011 - 22:27 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Op de basisschool zeurden ze altijd dat ik de pen verkeerd vasthield, maar snapte nooit wat ik verkeerd deed en heb hem nu nog steeds verkeerd vast. Maar dat kan ook komen omdat ik half links ben en met rechts heb leren schrijven. Ik doe bijna alles met links, behalve knippen en schrijven.
    En ik heb ook zo'n schrijfbobbel:P

    Lareyne schreef:
    Mijn pengreep is verkeerd. Ik ben linkshandig en daar werd vroeger geen rekening mee gehouden, zoals ik een vulpen kreeg voor rechtshandigen. Ik gebruik eigenlij vier vinger i.p.v. drie. Mijn ringvinger gebruik ik waar je je middelvinger onder de pen moet vasthouden en mijn middel- en wijsvinger zitten samen op de plek waar alleen mijn wijsvinger hoort te zitten. Daarnaast hou ik mijn pen te krampachtig vast en moet hem eigenlijk ook nog hoger vastpakken.


    Sometimes in my tears I drown, but I never let it get me down.

    Ik druk te hard op mijn pen. Dus ik heb echt een gigantische bult op m'n middelvinger. Ik dacht, misschien ligt het aan de foute schrijfhouding -of hoe je dat mag noemen- en ik hield hem goed vast, maar toen zag ik dat er een bult kwam op m'n wijsvinger. Dus toen ging ik weer naar mijn linkervinger en nu blijft die bult er voor eeuwig, behalve als ik hem weg laat halen. xd


    wth.

    Junns schreef:
    ik houd hem ook fout vast XD

    al sinds ik heb leren schrijven
    op de basisschool hadden ze daar nog kritiek op maar sinds ik op het middelbaar zit heeft niemand er iets van gezegt XD


    None but ourselves can free our minds.

    Ik weet zeker dat ik het FOUT vasthoud. Best heel vaag enz... Een juffrouw vertelde me dat ik het verkeerd vasthield. Toen liet ze me zien hoe ik hem moest vast houden. Maar nog doe ik het fout. Maar ja.. Ik kan er niks aan doen.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik heb hetzelfde, maar ik heb een prima leesbaar handschrift en ik ga de manier waarop ik een pen vasthoud echt niet meer veranderen. En ik heb er inderdaad ook geen last van, dus waarom zou ik? (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik hou hem echt verschrikkelijk verkeerd vast, maar anders kan ik niet normaal leesbaar schrijven. ;x


    Never wait for perfection, just make it.

    Ik houd mijn pen wel fout vast, maar ik merk daar verder niets aan. Krijg er alleen soms comentaar op.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    pseudoniem schreef:
    haha ik heb zon "bobbel" op mijn middelvinger. Dus ja ik houd em ook verkeerd vast.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    pseudoniem schreef:
    haha ik heb zon "bobbel" op mijn middelvinger. Dus ja ik houd em ook verkeerd vast.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    pseudoniem schreef:
    haha ik heb zon "bobbel" op mijn middelvinger. Dus ja ik houd em ook verkeerd vast.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik hou die ook verkeerd vast maar hou daar niets aan over... :p


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.