• Slotje: niemand doet nog mee :)

    Halloooo,
    we gaan beginnen! Als je nog info wilt over het verhaal kan je hier en hier terecht

    Regels Hou je hier aan! Dat maakt het makkelijker voor iedereen!
    - Je schrijft boven elk stukje de naam van je personage in bold
    - Je schrijft in verleden tijd
    - Je schrijft in hij/zij-vorm
    - Je schrijft niet in iemand anders zijn persoon
    - We leven in België en Nederland dus alle namen van al bekende personen in het Nederlands
    - Leerkrachten en niet ingevulde rollen mag je zelf bespreken maar ga geen gesprek beginnen van een uur met een onbekende leerling zodat je alles zelf moet typen
    - wat niet met het verhaal te maken heeft, zoals mag ik nog een rol, is het goed als die en die dat doen, ik moet van dan tot dan weg, ... zet je in het rood, dan valt het op. Zet er ook bij welke personages er dan niet zijn.
    vb:

    Ik moet van 7-9 weg dus dan zijn Lily en James niet beschikbaar
    James
    James liep de het lokaal in. Daar zag hij professor Lubbermans zitten. Hij liep naar hem toe. 'Zou u het huiswerk kunnen herhalen?' vroeg hij. Professor Lubbermans zuchte. 'Ja, je moet een opstel van minimum 30 cm maken over de voeding van de vleesetende plant.' 'Oke, dankje professor.' Antwoord James vriendelijk en hij verliet het lokaal.


    PersonagesPersonage door , leeftijd, jaar, afdeling
    James Sirius Potter door Amused, 18, 7, Griffoendor
    Albus Severus Potter door Elements, 17, 7, griffoendor
    Lily Loena Potter door Amused, 16, 6, Griffoendor
    Roos Wemel door Quarterback, 17, 7, Griffoendor
    Hugo Wemel door Unrealistic, 15, 6, Griffoendor
    Roxanne Wemel door Wbitch, 15, 5, griffoendor
    Scorpius Hyperion Malfidus door Jipster, 17, 7, Zwadderich
    Riven Renaldson door Elements, 16, 6, Griffoendor
    Wraith Kingston door HolyDiver, 17, 7, Zwadderich
    June May April Lubbermans door xSnoepjex, 16, 6, Ravenklauw
    Daphne Harriette Duffeling door Phone, 15 , 5, Ravenklauw
    Abigail Wood door [url=lhttp://www.quizlet.nl/users/x7UP]x7UP[/url], 17, 7, Ravenklauw


    Belangrijk
    Omdat ik het in een story ga schrijven werken we in hoofdstukken, ik zet in het groot en groen de titel van een hoofdstuk en hou je daar dan een beetje aan. als het hoofdstuk halloween is dan vieren ze geen kerstmis oke?

    Veel plezier!

    EDIT: de rol van Scorpius komt terug vrij, Jipster heeft niet genoeg tijd en daarom geeft ze haar rol af. Wie wil de rol, lees even de beschrijving van Scorpius want die blijft hetzelfde
    Nieuwe regel: omdat we allemaal onze nachtrust nodig hebben zou ik willen zeggen dat ik 1 of 2 hoofdstukken per dag doe en dat we 9 om stoppen, dan kunnen we nog afronden tot half 10 uur ongeveer (liefst vroeger) want dan kan ik daarna nog snel het hoofdstuk in elkaar proberen te steken (ik plak iedereen zijn tekst in word document en zet het dan om in een verhaal) en dan gaan slapen! goed?



    Hoofdstuk 1 is afgelopen, zie pagina 15.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 22:30 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Daphne

    'Natuurlijk, heb je een leuke vakantie gehad?' vroeg Riven aan Daphne. Daphne ging zitten. 'Ja, ik ben op vakantie geweest naar Amerika. Mijn vader moest daar toch heen en toen hebben we wat steden bezocht daar.' antwoordde Daphne. Amerika was erg raar geweest. De tovenaars en heksen daar waren niet zoals ons en hadden andere gebruiken. 'Heb jij nog iets leuks gedaan deze vakantie?' vroeg Daphne geïnteresseerd.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik moet eten!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Girls, ik moet eten, smakelijk iedereen!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ben ook eten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    En daar ben ik weer(:
    June
    June zonk wat weg met haar gedachten en zag de knappe mannen van de Jillz reclame voor zich. Meteen sprong ze overeind om hun na te doen.
    "She's fresh, Fresh, exciting! So exciting to me-e-eeeee"
    "Raaaad eens wat ik hem meegenomen?" Vroeg June maar voordat iemand kon reageren had ze zelf al geantwoord "Jillz! Weetje wel niet hoe leuk die reclames daarvan zijn?"
    Nog steeds danste en zong June door de coupé heen. De anderen keken haar niet raar aan, ze waren het van haar gewend.


    Me so good.

    Lily
    Lily schrok toen June opeens opstond en begon te dansen. 'Wat is Jillz?' vroeg ze toen June klaar was?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Sorry, dat ik zo laat ben.

    Hugo
    Hugo liep alleen door de trein opzoek naar de coupé waar zijn zus zat! Hij was wat later omdat hij langer afscheid nam van z'n ouders, daar had hij het altijd moeilijk mee, niet zoals Roos, die er vandoor ging nadat ze hen een knuffel gaf en té enthousiast zwaaide. Na een paar misse coupés in gestapt te hebben, kwam hij bij de juiste. Vrolijk riep hij, "En wat heb ik allemaal gemist?"


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    maakt niet uit!
    Lily
    Lily lachte toen Hugo opeens kwam binnenvallen. 'Alleen June die een beetje raar stond te dansen over iets wat Jillz heet, voor de rest niet veel.'

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 17:55 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Roos
    Roos keek naar Albus, omdat ze had gedacht dat hij het niet zou horen. ''Ik zei niets hoor.'' zei ze, en ze keek ontschuldig weg.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hugo
    "Hahaha, als het June is, is daar niks raar aan, toch?" Met een gigantisch glimlach propte hij zich naast Lily.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 17:58 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    June
    "Jij weet niet wat Jillz is?" June keek haar aan met open mond "Je hebt toch wel de Jillz reclame gezien, hoop ik? Want als je die niet hebt gezien, dan mis je iets uit je leven!" zei June dramatisch "Jillz is drank, het is best lekker, en er zit niet heel veel alcohol in, dus ik heb een paar flessen meegesmokkeld naar school" zei June met een duivelachtige grijns.


    Me so good.

    Hugo
    Hugo keek meteen naar Roos,toen June dat zei. Maar die was er niet bij met haar gedachten. "Ik hoef niets" zei hij resoluut. Mam en pap hadden dit verboden, dus dan doe ik het ook niet, dacht hij.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 18:03 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Roos
    Roos hoorde duidelijk wat Hugo zei en ze zag ook dat hij naar haar keek. ''Dacht je soms dat ík dat zou drinken?'' snauwde geïrriteerd naar Hugo. Ze sloeg haar armen over elkaar, ze wachtte niet op antwoord en staarde naar buiten.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    June
    "Hugo, ik had je toch niets gegeven" zei June en stak haar tong uit "Niet voor minderjarigen, sorry lieverd" grinnikte ze en neuriede zachtjes het liedje.


    Me so good.

    Lily
    'Ik ken het niet, maar ik wil het wel proberen. Is het iets van de dreuzels?' vroeg Lily nieuwsgierig.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 18:10 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn