• Slotje: niemand doet nog mee :)

    Halloooo,
    we gaan beginnen! Als je nog info wilt over het verhaal kan je hier en hier terecht

    Regels Hou je hier aan! Dat maakt het makkelijker voor iedereen!
    - Je schrijft boven elk stukje de naam van je personage in bold
    - Je schrijft in verleden tijd
    - Je schrijft in hij/zij-vorm
    - Je schrijft niet in iemand anders zijn persoon
    - We leven in België en Nederland dus alle namen van al bekende personen in het Nederlands
    - Leerkrachten en niet ingevulde rollen mag je zelf bespreken maar ga geen gesprek beginnen van een uur met een onbekende leerling zodat je alles zelf moet typen
    - wat niet met het verhaal te maken heeft, zoals mag ik nog een rol, is het goed als die en die dat doen, ik moet van dan tot dan weg, ... zet je in het rood, dan valt het op. Zet er ook bij welke personages er dan niet zijn.
    vb:

    Ik moet van 7-9 weg dus dan zijn Lily en James niet beschikbaar
    James
    James liep de het lokaal in. Daar zag hij professor Lubbermans zitten. Hij liep naar hem toe. 'Zou u het huiswerk kunnen herhalen?' vroeg hij. Professor Lubbermans zuchte. 'Ja, je moet een opstel van minimum 30 cm maken over de voeding van de vleesetende plant.' 'Oke, dankje professor.' Antwoord James vriendelijk en hij verliet het lokaal.


    PersonagesPersonage door , leeftijd, jaar, afdeling
    James Sirius Potter door Amused, 18, 7, Griffoendor
    Albus Severus Potter door Elements, 17, 7, griffoendor
    Lily Loena Potter door Amused, 16, 6, Griffoendor
    Roos Wemel door Quarterback, 17, 7, Griffoendor
    Hugo Wemel door Unrealistic, 15, 6, Griffoendor
    Roxanne Wemel door Wbitch, 15, 5, griffoendor
    Scorpius Hyperion Malfidus door Jipster, 17, 7, Zwadderich
    Riven Renaldson door Elements, 16, 6, Griffoendor
    Wraith Kingston door HolyDiver, 17, 7, Zwadderich
    June May April Lubbermans door xSnoepjex, 16, 6, Ravenklauw
    Daphne Harriette Duffeling door Phone, 15 , 5, Ravenklauw
    Abigail Wood door [url=lhttp://www.quizlet.nl/users/x7UP]x7UP[/url], 17, 7, Ravenklauw


    Belangrijk
    Omdat ik het in een story ga schrijven werken we in hoofdstukken, ik zet in het groot en groen de titel van een hoofdstuk en hou je daar dan een beetje aan. als het hoofdstuk halloween is dan vieren ze geen kerstmis oke?

    Veel plezier!

    EDIT: de rol van Scorpius komt terug vrij, Jipster heeft niet genoeg tijd en daarom geeft ze haar rol af. Wie wil de rol, lees even de beschrijving van Scorpius want die blijft hetzelfde
    Nieuwe regel: omdat we allemaal onze nachtrust nodig hebben zou ik willen zeggen dat ik 1 of 2 hoofdstukken per dag doe en dat we 9 om stoppen, dan kunnen we nog afronden tot half 10 uur ongeveer (liefst vroeger) want dan kan ik daarna nog snel het hoofdstuk in elkaar proberen te steken (ik plak iedereen zijn tekst in word document en zet het dan om in een verhaal) en dan gaan slapen! goed?



    Hoofdstuk 1 is afgelopen, zie pagina 15.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 22:30 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Roxanne
    'Nou ik heb duidelijk hoi geroepen,' zei Roxanne verontwaardigd maar gaf haar neef ook een knuffel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Daphne

    Riven had haar ogen gesloten en leek te slapen. Daphne besloot om toch nog even in de coupé naast zich te kijken. Ze liep stilletjes zodat ze Riven niet wakker zou maken. Voorzichtig keek ze de coupé in en zag Roxanne,Hugo,Roos en June zitten en nog een paar onbekenden. Ze vond hen erg aardig maar was altijd een beetje bang voor ze omdat ze zo'n hechte band met elkaar hadden omdat ze allemaal familie van elkaar waren. June was dan wel geen familie maar ouders waren goed bevriend met Harry en Ginny, in tegenstelling tot haar vader.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Whoehoe? Iemand die even bij wil rpaten ofzo wie er nu allemaal by Abigail in de coupé zitten en wat er gebeurt is ofzo? o_O


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zat Abigail niet met June en Roos enzo in de coupé??


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik ga eten


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eten (':


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Phone schreef:
    Zat Abigail niet met June en Roos enzo in de coupé??


    Ja maar wie is er bijgekomen enzo?o_O


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Roxanne is erbij gekomen. Hugo was een dutje aan het doen. Roos kon niet tegen de Jillz van June. Lily was net weg naar Scorpius. Ik weet niet of Albus ook nog in die coupé zit.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hugo, Lily is weg, Roxanne, Jij, Roos, June, Albus en volgens mij was het dat O;


    Me so good.

    Aawh awesome, bedankt (:
    (lol, eigenlijk zit de hele kliek er xD)


    Abigail
    Ze keek anar Hugo. ,,je krijgt nog tijd zat om te slapen joh.'' zei ze met grijnsje. Ze draaide een lok haar rond haar vinger en keek naar de rest, teon ging haar blik naar buiten ^-^

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 18:56 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Daphne

    Ze gluurde door de ramen van de coupé en zag een slapende jongen met roodbruin haar. Dat moest Hugo zijn. Verder zag ze mensen lachen en praten. Ze voelde zich een beetje alleen toen ze dat zo zag. Daphne ging op zoek naar het snoepkarretje. Met wat smekkies in alle smaken en chocokikkers zou ze zich vast snel beter voelen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Hugo
    "Heb niet zo'n zin in school, ben wat lichtgeraakt vandaag, begrijp je?" glimlachte hij speels. Toen Hugo opnieuw z'n ogen sloot zag hij iets bewegen bij de ramen. Hij gluurde langs z'n lokken heen, en zag Daphne triest z'n richting opkijken. Op een of andere manier voelde hij zich warm vanbinnen, bij de gedachte dat ze naar hem keek.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 19:04 ]


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    June
    Tot opluchting van sommige die in dezelfde coupé zaten, werd June een beetje moe van al het gedans en gezang. Ze plofte moe neer op de bank en gaapte.


    Me so good.

    Ik ben weg. Daphne vermaakt zich wel bij het snoepkarretje.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Roos
    Roos schoot recht met haar vinger aankondigend omhoog. ''Mijn lieftallige broer zat naar een meisje te kijken!'' riep ze hard. Ze wees naar Hugo en grinnikte daarna. ''Maakt niet uit broer, ik ken je gevoel.'' zei ze flauw.


    Big girls cry when their hearts are breaking