• Ja, omdat de voetbalfans ook een eigen topicding hebben, maken Renée en ik dat ook nu lekker aan. So drop hier al je info over All time low en klets heel wat af over ze ;D No matter how ;D

    Mungojellie schreef:
    (...)

    Zoals Circles en The girl's :9~ Een maatje van mij vertelde het iig geval, maar ik weet niet meer waar hij het vandaan had.

    en Running From Rians. :9~

    h8lyfe schreef:
    (...)
    en Running From Rians. :9~


    Jaaa ;3 Heerlijk de meeste van mijn favo nummers komen dan -als ze die setlist doen en dat moet gewoon ;_;-

    h8lyfe schreef:
    (...)
    Ja daar hoop ik ook op. Want ik kan het niet hebben om voor de derde keer dezelfde liedjes te horen. Ik wil ook wat oude, goede nummers!
    We moeten gewoon wachten, ze zullen vast gauw zeggen wanneer het nieuwe album uitkomt. ^^
    Oh boooy Coffee shop soundtrack:9~:9~ en circles (met een s hea? Want door Flyleaf weet ik het nooit meer. x'):9~


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    (...)Oh boooy Coffee shop soundtrack:9~:9~ en circles (met een s hea? Want door Flyleaf weet ik het nooit meer. x'):9~

    EN VEGAS
    Circles ja.

    We zullen wel zien welke setlist ze spelen in ATL 2 BRASIL !!!!!!!
    DIe is vast hetzelfde.

    Ja, maar zijn ze nu nou wel of niet in Brazilie. Want Alex tweette dat ze donderdag 'the finishing touch' doen in NYC. ;x

    Nou ze beginnen pas de 19de daar ?

    h8lyfe schreef:
    Nou ze beginnen pas de 19de daar ?


    Ik snap soms de ballen niet meer van die jongens.
    even een tweet kopieren -mijn engels is nog niet 100%-

    Thanks so much to everyone that helped get ATL Brazilian Tour trending! RT

    Ik vind het zo leuk dat wij het eerste concert doen. Net als TH in de tijd^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mungojellie schreef:
    (...)

    Wat begrijp je niet precies? ;x

    Reducto schreef:
    Ik vind het zo leuk dat wij het eerste concert doen. Net als TH in de tijd^^

    En zoals ik bij AM in de tijd. dit moest even
    Nu ben ik hier weer weg. :'D

    Crossfire schreef:
    (...)
    En zoals ik bij AM in de tijd. dit moest even
    Nu ben ik hier weer weg. :'D

    Doei! :D

    Heerlijk STD kijkend 8D

    h8lyfe schreef:
    Omg, they're so good-looking


    Omg. sexyness. :9~


    wth.