• Ja, omdat de voetbalfans ook een eigen topicding hebben, maken Renée en ik dat ook nu lekker aan. So drop hier al je info over All time low en klets heel wat af over ze ;D No matter how ;D

    Mungojellie schreef:
    (...)

    Lets talk about Alex :9~:9~:9~

    LOL, ik las: let's talk about sex :9~:9~:9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    LOL, ik las: let's talk about sex :9~:9~:9~


    Ja, Alex en Sex kan je heel goed samenvoegen (nerd)

    Omhoog kick voor Mrs. Barakat.

    Er waren trouwens geruchten dat hun nieuwe album op 22 maart uitkomt, maar dat bleek dan weer niet waar te zijn. ;/

    ALEX && ZACK:9~


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    h8lyfe schreef:
    Er waren trouwens geruchten dat hun nieuwe album op 22 maart uitkomt, maar dat bleek dan weer niet waar te zijn. ;/


    Nee, net als dat gerucht van de single die 6 januari uitkomt, toen eind januari, en nu is het eind februari begin maart ofzo.

    Mungojellie schreef:
    (...)

    Nee, net als dat gerucht van de single die 6 januari uitkomt, toen eind januari, en nu is het eind februari begin maart ofzo.

    Weet ik ^^

    h8lyfe schreef:
    (...)
    Weet ik ^^


    Ik vind het irritant, want ze stellen het de hele tijd uit lijkt wel. Of ik ben zo'n gestoorde fan, dat het gewoon nu moet uitkomen hahaha,

    Reducto schreef:
    (...)Hoe kan die nu bij jou zij? Alex is bij mijn zus en Jack bij haar vriendin. Tenzij je hen gekidnapt hebt? (dat zeg je wss niet als het over twintigers gaat, maar swat)
    Kidnappen is niet lief joch!

    Ik ben dan ook gemeen en ik noem het suprise adoption.(cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Mungojellie schreef:
    (...)

    Ik vind het irritant, want ze stellen het de hele tijd uit lijkt wel. Of ik ben zo'n gestoorde fan, dat het gewoon nu moet uitkomen hahaha,

    Ja, ik vind het ook vervelend. Maar het is niet echt hun die het uitstellen, het is eerder mensen die foute info geven. ;/

    h8lyfe schreef:
    (...)
    Ja, ik vind het ook vervelend. Maar het is niet echt hun die het uitstellen, het is eerder mensen die foute info geven. ;/


    Nee en dan ga je je verheugen op dingen die nog niet uitkomen. Maar ze hebben wel gezegd dat ie voor de DW tour uitkomt.
    En ik hoorde ook van iemand dat we hetzelfde toursetlistding krijgen als the my small package tour, en omdat STD dezelfde setlist had als wij, geloof ik dat nog wel, want oh my god, alle goede oude nummers zitten in de lijst ;D

    Mungojellie schreef:
    (...)

    Nee en dan ga je je verheugen op dingen die nog niet uitkomen. Maar ze hebben wel gezegd dat ie voor de DW tour uitkomt.
    En ik hoorde ook van iemand dat we hetzelfde toursetlistding krijgen als the my small package tour, en omdat STD dezelfde setlist had als wij, geloof ik dat nog wel, want oh my god, alle goede oude nummers zitten in de lijst ;D

    Ja daar hoop ik ook op. Want ik kan het niet hebben om voor de derde keer dezelfde liedjes te horen. Ik wil ook wat oude, goede nummers!
    We moeten gewoon wachten, ze zullen vast gauw zeggen wanneer het nieuwe album uitkomt. ^^

    16 februari wordt echt awesummm.:9~


    hoi, jij bent leuk.

    More like 15 februari bitchees.

    h8lyfe schreef:
    (...)
    Ja daar hoop ik ook op. Want ik kan het niet hebben om voor de derde keer dezelfde liedjes te horen. Ik wil ook wat oude, goede nummers!
    We moeten gewoon wachten, ze zullen vast gauw zeggen wanneer het nieuwe album uitkomt. ^^


    Zoals Circles en The girl's :9~ Een maatje van mij vertelde het iig geval, maar ik weet niet meer waar hij het vandaan had.