• Ja, omdat de voetbalfans ook een eigen topicding hebben, maken Renée en ik dat ook nu lekker aan. So drop hier al je info over All time low en klets heel wat af over ze ;D No matter how ;D

    h8lyfe schreef:
    (...)
    Aaahn.
    Young Guns
    WHYYYY
    Ik luister nu Crystal Clear ofzo, en dat vind ik nog bwa..
    Waarom is het niet you me at six, dan kan ik weer lekker hard kwijlen op josh en ik blijf het zonde vinden dat die cuterd een sleeve heeft nu. ><


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mungojellie schreef:
    (...)

    Ik dacht dat we samen op het podium gingen en dan jeweetwel dat hele oude. -vertelt op msn-

    Ja ook ik heb al een mooie stunt bedacht. Dan zet ik mn handen op het rek voor ons en dan maak ik een handstand tot op het podium en dan trek ik jou erop. Wat een stunt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Ja ook ik heb al een mooie stunt bedacht. Dan zet ik mn handen op het rek voor ons en dan maak ik een handstand tot op het podium en dan trek ik jou erop. Wat een stunt.


    Ja! En dan maak ik een sprong met sterretjes ;D

    DEREK schreef:
    (...)
    Ja ook ik heb al een mooie stunt bedacht. Dan zet ik mn handen op het rek voor ons en dan maak ik een handstand tot op het podium en dan trek ik jou erop. Wat een stunt.
    En jij denkt dat je zult toekomen? In de Ab kan je dat in ieder geval vergeten...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Reducto schreef:
    (...)En jij denkt dat je zult toekomen? In de Ab kan je dat in ieder geval vergeten...

    Ja meteen in 1 keer hahaha. Ik kan geeneens een handstand meer dus xd


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mungojellie schreef:
    (...)

    Ja! En dan maak ik een sprong met sterretjes ;D

    Ja inderdaad!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Ja inderdaad!


    Ik vind ons oude idee leuker haha. :Y)

    Mungojellie schreef:
    (...)

    Ik vind ons oude idee leuker haha. :Y)

    Ik ook dat is toch beter en waterdichter. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Ik ook dat is toch beter en waterdichter. :Y)


    Ik wil geen botbreuken namelijk =D, zo lenig ben ik ook weer niet ;3

    Mungojellie schreef:
    (...)

    Ik wil geen botbreuken namelijk =D, zo lenig ben ik ook weer niet ;3

    Ik was wel lenig, nu niet meer.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Ik was wel lenig, nu niet meer.


    Ja ik ook.

    Mungojellie schreef:
    (...)

    Ja ik ook.

    Benen in me nek leggen de split. Nou die dingen zijn nu heel ver te zoeken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Benen in me nek leggen de split. Nou die dingen zijn nu heel ver te zoeken.

    Nou zo lenig was ik niet, maar ik kon dat wel bijna!

    Mungojellie schreef:
    (...)
    Nou zo lenig was ik niet, maar ik kon dat wel bijna!

    Dat is ookal top. _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    DEREK schreef:
    (...)
    Dat is ookal top. _O_


    Lets talk about Alex :9~:9~:9~