• Nou, de titel dus... xP


    All I need is your love

    Ik wil iemand die er altijd voor mij is en dat ik dat gewoon weet, zonder eraan te moeten twijfelen. Ik wil met hem kunnen lachen, ik moet me goed bij hem voelen en ik moet hem kunnen vertrouwen. We moeten geen geheimen voor elkaar hebben en gewoon kunnen praten over alles, van leuke dingen tot minder leuke dingen. Het moet vooral niet als een verplichting gaan voelen naar hem toe te gaan, bij hem te zijn of hem even te bellen of zo.
    Qua uiterlijk maakt het me niet zoveel uit, maar als ik eerlijk ben wil ik wel iemand die er ook een beetje goed uitziet. Het liefst donker haar en groter dan mij. En als ik nu even mijn fantasie de vrije loop laat gaan; een ontzettend lekker lijf. :9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Geld

    Qlimax schreef:
    Hij moet me accepteren zoals ik ben. En mij niet compleet naar zijn wensen willen veranderen.


    None but ourselves can free our minds.

    Aardig, lief, leuk, [droge] humor, x], betrouwbaar, gevoelig miss een klein beetje, en het is ook fijn , als het ook meteen je beste vriend is.
    Die dingen die ik erboven heb geschrijven, zijn gwn leuke dingen, het moet niet persee ofzo, anders ben ik wel heel krititisch:8

    Uiterlijk, gwn, verzorgend [Een beetje eigenstyl miss], maakt niet superveel uit, maar als hij knap is, is dat wel een leuktepuntje =]
    Liever niet superdik =],

    [ bericht aangepast op 11 jan 2011 - 18:19 ]

    In principe val ik op innerlijk. Ik hou van een dominante jongen, die weet wat hij zegt en waar hij voor staat. Het klinkt misschien oppervlakkig, maar ik heb het liefste een jongen met een VWO/Gymnasium/HBO/WO opleding. Ik heb in het verleden al vaker een relatie gehad met jongen met een VMBO-opleiding; het klikte gewoon niet. We zitten niet op dezelfde hoogte en hebben hele andere interesses.
    Wat betreft uiterlijk heb ik ook wat eisen. Hij MOET langer zijn dan ik; dan voel ik me écht een vrouw, dan voel ik me echt geliefd, vooral als hij achter me staat en z'n armen zo om me heen slaat <3 Ook heb ik liever geen papzak. (Daarmee bedoel ik 120KG+)
    Dat was het zo een beetje :)


    Life is hard and then we die

    Hij moet me accepteren zoals ik ben, en naar me luisteren als ik dingen niet wil. Ik moet met hem kunnen praten over alles.

    En van zulke jongens zijn er maar weinig.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Een jongen die me niet constant SMS't of belt, en mijn Hyves er niet onder krabbelt. Verder gevoel voor humor, sportief, betrouwbaar, en dat was het denk ik. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hij moet grappig zijn


    "Ignite, my love. Ignite."

    Spekdonuts schreef:
    Geld


    Dat meen je niet O.O


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik vergelijk jongens altijd met mijn beste vriend. ja echt heel erg stom. maar het helpt wel. hij moet precies zijn zoals mijn beste vriend.

    WBitch schreef:
    (...)

    Dat meen je niet O.O


    hihi, het is wel aan de ene kant een leuke extra :x


    Alleen maar tranen van geluk

    Futuristic schreef:
    (...)

    hihi, het is wel aan de ene kant een leuke extra :x


    Ja maar om nou met iemand te nemen om dat hij geld heeft...


    "Ignite, my love. Ignite."

    WBitch schreef:
    (...)

    Ja maar om nou met iemand te nemen om dat hij geld heeft...


    Dat is wel een beetje ehm.... ziek huuh.
    Nouja, ik had ook lekker kontje opgeschreven. :x.


    Alleen maar tranen van geluk

    Humor, eerlijk zijn, niet te klef aub en een gitaar. :9~:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Humor, me niet constant stalken met smsjes en hyves enzo, iemand die niet alleen mijn vriendje is maar ook mijn beste vriend waarmee ik over alles kan praten zonder dat ik denk dat ik hem verveel. En niet zo'n papzak inderdaad. Al is zo'n iel dun gastje ook niet leuk.


    Travel far enough, you'll meet yourself