• De titel zegt het al een beetje. Zojuist heb ik een foto van iemand gekregen. De foto is behoorlijk recent.. waarschijnlijk van vandaag, gister of eergister. Of de foto echt of nep is doet er niet toe en daar doe ik verder ook geen uitspraak over. Maar hij werd geplaats op een hyve. Iedereen loopt er nu letterlijk depressief te doen omdat ze bang zijn dat hij echt is en dan roept iedereen 'Bill Kaulitz het is je gegund!' En dan gebeurt er zoiets en dan reageren ze zo.
    Het gaat hier om een foto waarop Bill een meisje een kus lijkt te geven op haar mond.
    Ik bedoel ligt het nu aan mij? Ben ik de enigste die zich hier gruwelijk aan ergert?
    x. Thijs Waterijs

    EDIT:Er zijn zelfs meisjes die nu daar verkondigen dat hun leven niet meer waard is.. omdat Bill een meisje kust.. [wat nog niet eens echt hoeft te zijn]
    Foto eraf gehaalt om bepaalde redenen.. ALs een mod dit leest.. Hij mag dicht en eraf.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind dat ze vooràl moeten inzien dat Bill ook maar gewoon een jongen is. Hij heeft ook een privé-leven zoals ieder mens dat heeft.


    met jou ben ik het helemaaaaaaaaaaal mee eens!
    heb je mijn mening ook gelezen :O!?

    ben blij voor hem:)
    natuurlijk ben ik wel een beetje jaloers:$
    ma ach.. hij is maar een puber met puber gevoelens [of hoe je dat noemt:P] en ik gun het hem als het zo is:)
    Dus bij deze: veel geluk BillyBoy en vriendin:P

    kyk 1 ding :
    ik gun het ze alle 4, want het zijn ook gewone jongens naast hun beroemde leven, en hun willen gewoon net als ieder ander gelukkig zijn! en als een meisje daar ook voor zorgt waarom niet!
    kyk en ik zal misschein wel jaloers zijn hoe stom het ook klinkt maar ik weet toch dat ik ze nooit zal ontmoeten! en als hun daar gelukkig van worden moeten ze lekker doen wat ze willen!
    xX.



    Tuurlijk lees ik die! :')

    Ik ben het helemaal met je eens!


    -

    ik heb de foto gezien en ik dnek dat hij echt is, WAT GEWELDIG VOOR HEM :D ik vind het echt leuk :)

    ik heb de foto gezien en ik dnek dat hij echt is, WAT GEWELDIG VOOR HEM :D ik vind het echt leuk :)
    Ik denk ook wel dat hij echt is. Niet alleen om hoe hij eruit ziet, maar om het gevoel wat ik erbij krijg :)

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    ik denk ook dat het echt is!
    vind het heel leuk voor hem , en hoop dat hy gelukkig is!
    ookal ben ik hoe gek ook wel jaloers :S terwyl ik hem niet eens in het echt ken :O!

    ftw.. wat boeit dat? O_O
    als bill een vriendin heeft..
    dan ben ik blij voor hem. dan is hij waarschijnlijk gelukkig en zou dat allemaal heel fijn enz zijn. ^^

    k vind dit een beetje t zelfde als dat mensen zeiken omdt bill bi/homo kan zijn.. -__-'


    gun je je 'idool' niks..?

    Helemaal mee eens x)


    actin' like sluts, we want cunt !

    (...)

    Daar is deze topic nou juist voor bedoeld.


    ja dat snap ik ookwell.. x3

    JULLIE MAKE ME GEK IK WIL DIE FOTO ZIEN XD


    don't Worry...Be gay.

    WOW
    hij is echt hoor x'D


    don't Worry...Be gay.

    Ik hoop dattie [foto] echt is dan n_n kZie Bill liever gelukkig dan zonder vriendin o_Ô Sowieso ben ik niet jaloers, zou niks met Bill willen x3 [of met een van mijn andere idolen :- P]


    Mew <3

    Noujaa, weetje, ik ben daar heel eerlijk in: Moest hij een vriendin fzeu hebben, ik zou echt heel jaloers zijn. Ik geef da toe. Maar langs de andere kant wéét je ook gwn dat je toch nooit iets met hem kan beginnen. Het is natuurlijk niet zo dat ik hem niets gun eh. Maar ik zou jha.. idd jaloers zijn... magk die foto eig eens zien? :X

    xx
    Bij een vriendin zou ik idd jaloers zijn, als het niet over Bill maar over Georg of Gustav zou gaan. Maar ik gun het mijn vriendin, en hem ook. Dus waarom zou ik moeilijk of zielig gaan lopen doen? Ergens loopt mijn ware...misschien.


    Sweet dreams will come true.

    Als Bill gelukkig is door dat meisje,
    laat hem dan toch!
    Gun hem zijn geluk,
    Denk je niet dat hem al genoeg ontnomen wordt?

    Toen ik die foto zag dacht ik: Keet, die is fake
    maar als ik al die reacties zie is hij toch echt
    Ik gun het hem wel, maar ik geef hem 1 tip. Niet zoenen voor de camera xD

    En nog iets x). Als je zwart lang haar hebt, een petje en een bril ophebt en daarna nog eens je gezicht draait EN de flits dat er inzit. Nuja , hier over discusiëren heeft geen zin.. Enkel Bill Kaulitz weet hier de waarheid over. [Of misschien diegene die het faked..]


    actin' like sluts, we want cunt !