• Ehm, dit kan een lang verhaal worden, maar geloof me ik heb jullie hulp nodig..
    Eens kijken waar ik zal beginnen.
    Ik twijfel dus aan men geaardheid, maar ik kan het niet zo goed uitleggen.
    Er was zo'n meisje waar ik een jaar mee in de klas gezeten heb (vorig jaar btw) en ze leek ontzettend hard op een jongen.
    Ik ben met haar beginnen optrekken en we werden erg close.
    Ik begon gevoelens voor haar te krijgen, maar ik vond gewoon dat dat niet kon (gevoelens hebben voor een meisje) daarom, heb ik me achter een jongen gezocht (erg iknoooow ;(() omdat ik haar wou vergeten.
    Dus, ik had een vriendje en we konden het wel goed met elkaar vinden.
    Maar we waren samen in de grote vakantie, dus ik zag 'het meisje' niet meer en volgend schooljaar (dit jaar) zou ze dus nietmeer in mijn klas zitten.
    In de grote vakantie ontdekte ik dat 'dat meisje' bi is en toen sloeg er iets over in me. 4 maand erna, ergens in oktober heb ik mijn gevoelens voor haar uitgelegt. Ze reageerde best goed en ze wou het wel een kans geven maar ik moest der tijd geven.
    Dat heb ik dus gedaan maar met veel moeite want ik kon haar niet laten.
    (je moet wel weten, dat ze op dat moment samen was met een meisje)
    -kunnen jullie nog volgen?-
    Maanden en maanden verstreken en het begon steeds slechter te gaan, zowel met haar als met mij.
    We kregen veel ruzie's en alles was kapot.
    Nu heb ik een meisje leren kennen op facebook, -ze is bi- en ik ben beginnen optrekken met haar.
    -Om een té lang verhaal iets korter te maken- ;
    We zijn samen nu.. Maar we hebben elkaar nog niet gezien enzo, maar ik dacht 'ik geef het gewoon een kans, en ik zie wel of ik verder wil met dat biseksueel-gedoe'
    Mijn ouders, pf ja die willen dat niet. Ze willen een 'normaal' kind.
    Ik zit er ff door mensen ;c.
    Zou ik echt biseksueel zijn?


    My friends are my estate.

    Ikweet het niet.
    Hoe weet je eigenlijk of je bi bent of niet?


    Food.

    Ja, je bent bi. En wat je ouders betreft, die moeten je maar gewoon accepteren zoals je bent. En als ze dat niet doen, zijn het geen goede ouders.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Degen die dat echt weet ben jij, daar kunnen wij niks over zeggen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik ben btw ook bi, en me broer is homo. Dus als je dingen wilt weten kan je het wel vragen, ik weet alles over dat wereldje.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ja, het kan zijn, maar dat weet je nog niet zeker (:
    Neem gewoon rustig de tijd om het voor jezelf uit te zoeken en vertel het hen pas als je er zeker van bent. Je ouders zullen eerst wel verschieten, maar het zijn je ouders en ze blijven van je houden, of je nu bi bent of niet (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    LALALALALA schreef:
    Ik ben btw ook bi, en me broer is homo. Dus als je dingen wilt weten kan je het wel vragen, ik weet alles over dat wereldje.

    Dankjewel, & ik denk dat ik wel een aantal dingetjes wil weten.


    My friends are my estate.

    LALALALALA schreef:
    Ja, je bent bi. En wat je ouders betreft, die moeten je maar gewoon accepteren zoals je bent. En als ze dat niet doen, zijn het geen goede ouders.

    Inderdaad.


    Hope goes lost but never dies.

    als je echt gevoelens had voor die meiden dan denk ik dat je echt wel bi bent ^^ of je valt alleen maar op meisjes? dat kan ook nog.. in ieder geval moet je gewoon naar je hart luisteren en naar wat je voelt. op de een of andere manier kom je er wel achter. maar eigenlijk maakt t in principe toch helemaal niet uit wat je nou bent? =)
    en je ouders hebben n "normaal" kind. ze moeten maar gwoon accepteren wat je ook bent. want t is jouw leven,niet dat van hen ^^
    nouja veel succes ermee =)


    human by birth, Wolf at heart ^^

    kan zijn, is niets mis mee.
    zolang jij je maar goed in je vel voelt.

    & wat je ouders betreft, de persoon waarvoor jij gevoelens koestert, daar bouw je mee aan een toekomst, en niet met je ouders. houd dat in je achterhoofd

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 1:48 ]


    It's not because I choose to avoid people, that I'm anti-social.

    ik vind gewoon ook al ben je bi
    dat je ouders dat moeten accepteren. en als ze het niet accepteren moet je gewoon schijt hebben aan je ouders het is jouw leven en jij maakt dus jouw keuzes.


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    Biseksueel wordt vaak met een scheef hoofd bekeken, maar is eigenlijk even normaal als hetero, homo, lesbisch etc. Je moet jezzlf niet tegenhouden bi te zijn omdat je ouders zich niet kunnen aanpassen. Het is jou leven, meid! En ergens is het misschien wel fijn, want het is een typisch speciaal kantje aan je. Maak jezelf niet zenuwachtig voor de reactie van anderen. Misschien vinden ze het zelfs cool. Alles komt goed, nu is het wel aan jou de kiezen op welke manier dat gebeurt.
    Veel succes. <3


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    voor ouders is het altijd moeilijk om te horen dat je bi bent, een vriendin van mij is ook bi en haar ouders reageerde heel erg raar. Maar na een een half jaar was het de gewoonste zaak van de wereld geworden zowel voor haar als voor haar ouders;) Don't worry, je ouders wennen er wel aan;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Pfft, dat je ouders er moeilijk over doen is wel jammer...
    maar wat ik in ieder geval over je geaardheid kan zeggen is dat je gewoon moet doen waar je je goed bij voelt, als jij gevoelens kan hebben voor een meisje en met een meisje gelukkig kan worden dan is dat mooi! en zo geld dat ook andersom voor gevoelens bij een jongen. en als je beide hebt krijg je het naamkaartje 'Bi' toegekent om maar zo te zeggen xD

    toen ik het voor het eerst aan mijn moeder vertelde dat ik misschien eventueel op een vriendin verliefd was reageerde ze van 'VERZIN TOCH NIET ZOIETS RAARS. JE BENT NORMAAL, JE VALT NIET OP MEISJES' maar nu is ze echt al deel van mijn familie hier ;)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Ik denk dat je dat alleen zelf kunt beslissen. En als je het bent, so what? Jouw ouders mogen jouw leven niet bepalen!
    Natuurlijk zou het wel lastig zijn enzo, maar je moet niet je seksuele geaardheid erdoor omvormen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    RINGDINGDONG schreef:
    Degen die dat echt weet ben jij, daar kunnen wij niks over zeggen


    yay, dit zouden mijn woorden kunnen zijn


    Alleen maar tranen van geluk