• Dit was mijn reactie gisteren toen mijn topic gesloten werd omdat sommige het leuk vonden om daar ruzie te maken. Het leek me toen niet goed om toen al een topic te openen, maar nu iedereen gekalmeert is wil ik graag toch nog even mijn mening uiten.
    Ik zeg niet dat ik nooit ruzie heb gemaakt op het forum. Ik zeg ook niet dat ik onschuldig ben.
    Maar ik merk wel op dat er Quizlet steeds meer een site word waar er groepen onstaan. Ikz eg niet dat ik niet bij een groep hoor. En ik weet misschien ben ik niet de perfecte persoon om dit topic te maken. Maar FACEPLANT vond het ook vervelend dat er zoveel groepen zijn gegaan. Een vrienden groep is oke om op Quizlet te hebben, maar het is niet de bedoeling dat twee vrienden groepen tegen elkaar oorlog gaat beginnen. En ik weet dat ik ook niet onschuldig ben, maar ik vind het wel jammer, want toen ik hier net op het forum kwam, was het veel gezelliger. Ik wil hier mee geen nieuwe ruzie veroorzaken. Maar ik wil wel even mijn stem laten horen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Helemaal gelijk (:


    --

    Oh Sarietje toch :'D


    -

    Zelf ben ik niet bij z'n groep,maar ik merk wel dat er meer ruzies zijn,waarom? ik zou het niet weten,maar ik snap je ergens wel. Al denk ik wel dat er altijd ruzies zullen zijn, maar iets minder zou wél mogelijk kunnen zijn denk ik.

    Het is wel irritant dat het altijd dezelfden zijn die niet overeenkomen.
    Ik negeer het gewoon, maar ik kan me inbeelden dat voor sommigen die er dichter bij betrokken zijn, de maat vol aan het geraken is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ruzies horen er nou eenmaal bij, al is het niet leuk. (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Trouwens, ik vind dat er maar 1 'groepje' is hier hoor :'D Dus welke groepen zouden dan zogenaamd oorlog hebben (nerd)


    -

    DEREK schreef:
    Ruzies horen er nou eenmaal bij, al is het niet leuk. (krul)

    niet altijd. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Hmm, ja. Pff. Gawd. Uh.
    Oké, je hebt gelijk, dat kan ik niet ontkennen.
    Maar heh.
    Aan de ene kant denk ik, mensen moeten af en toe hun mening maar eens voor zich houden en aan de andere kant denk ik dan van ja ho even, je mag hier zeggen wat je wilt. En het is dan iemands anders keus om daar op te reageren.
    Dus dat is weer. Múhu. Ik kan dit niet goed uitleggen, ik heb een cursus Nederlands nodig.
    En die groepen. Tsja, persoonlijk merk ik daar niks van, maar dat zal wel komen omdat ik me daar compleet buiten hou.
    Ik kan het eens zijn met iemand, maar dat wil niet zeggen dat ik direct 'bij die persoon hoor'. Ja, pff. Lastig.
    Maar. Ik denk niet dat dit ooit op zal houden, maar als je gewoon probeert er voor jezelf het beste van te maken, dan komt het wel goed. (:

    ^
    GAWD, wat een tekst O.O


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Flawless schreef:
    Zelf ben ik niet bij z'n groep,maar ik merk wel dat er meer ruzies zijn,waarom? ik zou het niet weten,maar ik snap je ergens wel. Al denk ik wel dat er altijd ruzies zullen zijn, maar iets minder zou wél mogelijk kunnen zijn denk ik.

    Ik weet niet waar het over gaat en van die groepen merk ik ook niet echt,maar je zal wel gelijk hebben.
    Ik vind het wel stom als mensen niks vergeten en in één ander ruzie verder gaan. Als we zo gaan beginnen blijven we bezig. Om eerlijk te zijn vind ik dat erg kinderachtig.

    Ik ben ook geen heilige,ik maak ook wel ruzie. dat hoort er ook bij als er zoveel verschillende mensen op een site zitten,daar omkom je net aan. Maar we moeten het wel volwassen en gezellig houden hier.
    Dus ruzies zijn "o.k" zolang het bij één "volwassen" ruzie per keer blijft.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben er dan misschien nog niet zo lang, maar ik heb tot nu toe veel meer topics gezien waarin mensen klagen over ruzie's en zo dan dat ik ook echt ruzie heb gezien...

    DEREK schreef:
    Ruzies horen er nou eenmaal bij, al is het niet leuk.


    -niet mee eens dus.


    Behind the laughter it actually means something.

    Weetje, ik heb het allemaal niet zo meegekregen, omdat ik eerst niet op het forum zat.
    Maar ik merk wel dat alles best wel snel tot een ruzie uitloopt.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    DEREK schreef:
    Ruzies horen er nou eenmaal bij, al is het niet leuk. (krul)
    Mensen kunnen zich ook gewoon inhouden.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Teehee, ik zie mijn naam (nerd)
    Je hebt gelijk. Ik zeg ook niet dat ik onschuldig ben, ik vind het zelfs heerlijk om te discusseren. Maar sommige mensen moeten er dan weer van die kinderachtige strategieën in gooien, waardoor het al geen waardige discussie meer is en een hele boel andere mensen zich er mee gaan bemoeien. Mensen bemoeien zich hier zowiezo al steeds sneller met dingen waar ze niks vanaf weten.
    Achja. Het zou wel grappig zijn als je weer zoiets krijgt als toen met de MCR-sletten en de Bimbo's (zo heetten ze toch?). :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.