• Dit was mijn reactie gisteren toen mijn topic gesloten werd omdat sommige het leuk vonden om daar ruzie te maken. Het leek me toen niet goed om toen al een topic te openen, maar nu iedereen gekalmeert is wil ik graag toch nog even mijn mening uiten.
    Ik zeg niet dat ik nooit ruzie heb gemaakt op het forum. Ik zeg ook niet dat ik onschuldig ben.
    Maar ik merk wel op dat er Quizlet steeds meer een site word waar er groepen onstaan. Ikz eg niet dat ik niet bij een groep hoor. En ik weet misschien ben ik niet de perfecte persoon om dit topic te maken. Maar FACEPLANT vond het ook vervelend dat er zoveel groepen zijn gegaan. Een vrienden groep is oke om op Quizlet te hebben, maar het is niet de bedoeling dat twee vrienden groepen tegen elkaar oorlog gaat beginnen. En ik weet dat ik ook niet onschuldig ben, maar ik vind het wel jammer, want toen ik hier net op het forum kwam, was het veel gezelliger. Ik wil hier mee geen nieuwe ruzie veroorzaken. Maar ik wil wel even mijn stem laten horen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    LALALALALA schreef:
    (...)Mensen kunnen zich ook gewoon inhouden.

    Je mening uiten is prima, hoe dat wordt opgevat is een tweede. Ik vind niet dat iedereen zich maar constant in moet gaan houden, dan barst uiteindelijk de bom 2 keer zo hard.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik blijf mijn mening zeggen, dat is iedereen nu ook wel van me gewend hier (krul) Het kan mij echt niks schelen hoe iedereen daarop reageert.


    -

    FACEPLANT schreef:
    (...)
    Je mening uiten is prima, hoe dat wordt opgevat is een tweede. Ik vind niet dat iedereen zich maar constant in moet gaan houden, dan barst uiteindelijk de bom 2 keer zo hard.
    Ik zeg ook niet dat ze hun mening niet mogen geven. Discussieren is vaak juist leuk. Maar als ze boos worden moeten ze zich gewoon inhouden en op een normale, volwassen manier vertellen wat ze dwars zit. In plaats van meteen te gaan beledigen of schelden ofzo.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Maar sommigen zijn ook zo heerlijk snel op hun teentjes getrapt als je al wat zegt.

    wat ben ik blij dat ik totaal niemand ken hierzso zeg:Y)


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ach man, ik zit hier echt hele dagen en ik merk hier nooit iets van (cat) typisch lauren,typisch


    We're hiding behind skin that's too tough

    Mungojellie schreef:
    Maar sommigen zijn ook zo heerlijk snel op hun teentjes getrapt als je al wat zegt.

    Dat komt juist door alles wat er in de afgelopen weken (/maanden/jaren) is gebeurt.. Mensen die veel en actief op het forum zitten, kunnen zich gaan irriteren aan een bepaalde user die steeds reacties plaatst waarbij ze zoiets hebben van 'Wtf, shut up ofzo'. Of iets in die richting. En op een begeven moment raak je in discussie met ze en dan boem.
    Of in mijn geval is het gewoon zo dat ik vind dat heel veel users hier op een veel te kinderachtige manier discusseren of gewoon nooit gelijk hebben :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Toen ik net op het forum kwam negeerde iedereen me. HAHAHAH
    OT: Muuh, ik vind het niet echt groep vs. groep, maar meer met z'n allen vs. 1. Sowieso als jij iets zou zeggen wat me totaal niet aan zou staan zou ik er ook hard tegenin gaan ook al vind ik jou echt super tof enzo.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik vind het op zich wel meevallen, maar eerlijk gezegd kan ik niet wachten tot mensen hier de puberteit min of meer zijn ontgroeid.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Ik vind het op zich wel meevallen, maar eerlijk gezegd kan ik niet wachten tot mensen hier de puberteit min of meer zijn ontgroeid.

    dan komen er alsnog nieuwe pubers neem ik aan ? (krul)


    Life is a beautiful struggle

    Genius schreef:
    Trouwens, ik vind dat er maar 1 'groepje' is hier hoor :'D Dus welke groepen zouden dan zogenaamd oorlog hebben (nerd)

    Welk groepje dan?
    Ik ken er geen één :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    17 schreef:
    (...)
    Welk groepje dan?
    Ik ken er geen één :'D

    Was ook maar sarcastisch bedoeld :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Was ook maar sarcastisch bedoeld :')

    Oh die had ik even niet door (cat)
    Mijn hersens zijn echt dood.
    Maar ik vind die 'ruzies' meestal wel vet humor
    (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    17 schreef:
    (...)
    Oh die had ik even niet door (cat)
    Mijn hersens zijn echt dood.
    Maar ik vind die 'ruzies' meestal wel vet humor
    (cat)

    Ik ook, gebeurd er nog eens wat hier (krul)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik ook, gebeurd er nog eens wat hier (krul)

    Haha ja echt he.
    Tis dat je zo veel vijanden maakt. (cat)
    Anders deed ik het elke dag haha :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.