• The Challenge
    Te veel opdrachten, twaalf mannen, acht vrouwen, negen weken en maar slechts één team dat wint.  

    The Challenge heeft zich dit jaar eens op iets anders geconcentreerd dan op acteurs en actrices. Acht doodnormale vrouwen en twaalf bekende profvoetballers worden door The Challenge uitgenodigd om twee weken lang op elkaars kap te zitten en levensgevaarlijke opdrachten uit te voeren. Iedere week zullen twee mensen The Challenge verlaten tot er nog maar vier overblijven. Wie worden de winnaars van The Challenge?


    # Rollen:
    - 7 hoofdrolspelers
    Blaugrana, Quarterback, Aegis, Seduce, awaking & KimPhobia
    - Presentatrice van The Challenge
    Aegis

    Informatie:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk: Foto + uitgebreidde beschrijving
    Hobby's: Laten we een beetje origineel zijn want het zou wel heel toevallig zijn moest iéder meisje ook kunnen voetballen.. 
    Werk:
    Een ding dat je meeneemt naar The Challenge: Wees redelijk! Geen telefoons, piano's, weetikveel..
    Voetballer: Niet voor de presentatrice
    Angst: Niet voor de presentatrice, niet "nooit ware liefde vinden" ik heb angsten nodig waar ik opdrachten van kan maken
    Kies een nummer tussen 1 en 10:
    Extra's:

    Staring:
    Fernando Torres - David Villa - Xavi Hernàndez - Ricardo Kaká - Gerard Piqué - Xabi Alonso - Samir Nasri - Marc Bartra - Cesc Fàbregas - Bojan Krkic - Iker Casillas - Andreu Fontás

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 20:13 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Rol: hoofdrol speelster
    Volledige naam: Dawn Angel Salvatore
    Leeftijd: 19
    Nationaliteit: Nederlandse
    Uiterlijk: Foto + uitgebreidde beschrijving http://www.wallpaperez.info/movie/download/Underworld-3-Rise-of-the-Lycans-1763.html ik ben hyper melig ik hou van muziek ik hou om de een of andere reden van vampiers film boeken maak niet uit eh ik weet niks meer als je meer wilt weten ask me via pb
    Hobby's: Laten we een beetje origineel zijn want het zou wel heel toevallig zijn moest iéder meisje ook kunnen voetballen.. paardrijden zingen
    Werk: studente
    Een ding dat je meeneemt naar The Challenge: Wees redelijk! Geen telefoons, piano's, weetikveel.. een laptop
    Voetballer: Niet voor de presentatrice ricardo kaka
    Angst: Niet voor de presentatrice, niet "nooit ware liefde vinden" ik heb
    angsten nodig waar ik opdrachten van kan maken is claustrofobisch
    Kies een nummer tussen 1 en 10: 9
    Extra's: heeft nog 3 broers ergensxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    laat je me weten:D?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Rol: Hoofdrolspeelster
    Volledige naam: Jina Agness Santana Delgado
    Leeftijd: Twintig
    Nationaliteit: Jina is een halfbloedje. Haar vader is een volbloeds engelsman. Haar moeder is een Colombiaanse, maar ook een halfbloedje. Haar moeder kwam namelijk uit Brazilië.
    Uiterlijk: Aan Jina kun je duidelijk zien dat ze verschillende afkomsten heeft. Haar colombiaanse bloed komt terug in haar getinte huid. Deze huid heeft haar moeder ook en dat geldt ook voor haar opa en oma, van haar moeders kant. Ze is erg trots op haar Colombiaanse bloed, omdat ze zelf eigenlijk nog nooit in Colombia is geweest. Haar ogen zijn niet erg groot en bruin van kleur. Ze zijn omringd door zwarte volle wimpers, waar ze meestal niet erg veel make-up op draagt. Haar haren zijn zwart, en ze maken haar Colombiaanse uiterlijk helemaal compleet. Ze vallen krullend over haar schouders heen, en tot ongeveer tien centimeter onder haar schouders. Ze heeft ze vaak los hangen en afentoe stijlt ze het. Ze is ongeveer 1.75 M lang en erg slank. Haar benen zijn vooral erg slank en ze laat ze ook graag zien met korte broekjes. Ze draagt zich meestal gewaagd, omdat ze van de aandacht van jongens houdt.
    Hobby's: Jina houdt zich erg bezig met haar uiterlijk en haar lichaam. Ze is daarom vaak bezig met haar haren en nieuwe kleding kopen, zoals erg dure, maar leuke kleding. Ze is ook vaak aan het sporten, zoals hardlopen en aan het fitnissen. Vaak gaat ze erg met een serieuze bedoeling heen, en komt ze terug met een of andere jongen, waar ze haar bed dan mee deelt. Ze vindt het namelijk ook geweldig om met jongens naar bed te gaan, omdat ze er voor zichzelf een soort van belofte heeft gemaakt. Hoe meer, hoe beter.
    Werk: Jina studeert allang niet meer, omdat ze na haar middelbare school is gestopt met leren. Ze was de school wel zat, en ze bedacht zich dat ze wel kon gaan werken. Ze werkt nu in het familie bedrijf van haar ouders. Het is een beautysalon, die erg goed loopt.
    Een ding dat je meeneemt naar The Challenge: Een borstel en een make-up set.
    Voetballer: Cristiano Ronaldo
    Angst: Verbranden
    Kies een nummer tussen 1 en 10: 6
    Extra's: Jina vindt het leuk om jongens uit te dagen. Ze weet namelijk precies hoe ze dat moet doen, omdat ze dat van haar moeder heeft geleerd.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Presentatrice
    Volledige naam: Adriana Samara Winchester
    Leeftijd: 20
    Nationaliteit: Spaanse
    Uiterlijk: Adriana is een typisch dametje. Altijd in jurkjes met hakjes, handtasje en knalroze blackberry erbij, perfect opgemaakt en perfecte manieren. Haar bruine haar -dat tot haar kont komt- hangt altijd los en valt op de een of andere wonderbaarlijke manier altijd mooi. Haar gifgroene ogen en getinte huid passen mooi bij de rest van haar lichaam en haar kledingstijl
    Hobby's: Zwemmen, lezen en slapen.
    Werk: lol, presentatrice dus 8D
    Een ding dat je meeneemt naar The Challenge: Ik denk niet dat ik dit hoef, toch? Anders haar telefoon haha.
    Kies een nummer tussen 1 en 10: moet ik dit? zoja, 9 en anders boeieh :'D
    Extra's: -

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 16:56 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Omdat er nogal veel mensen dezelfde voetballer hadden ingevuld heb ik eventjes iedereen waarvan ik de rol had bekend gemaakt verwijderd. =$
    Ik wil gewoon de beste kiezen in plaats van de eerste de beste..
    Ook heb ik Cristiano Ronaldo voor David Villa veranderd. Een echte reden had ik daar niet echt voor, maar Ronaldo moest gewoon weg uit mijn verhaal (;
    Daarom, voor de mensen die CRonaldo hadden ingevuld als voetballer, jullie kunnen hem nog altijd in een andere voetballer veranderen. Ik heb nu toch genoeg tijd om rollen uit te delen nu ik niet aan mijn verhaal kan werken (:
    Sorry voor het ongemak als ik je al een rol had gegeven =$


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    @Spain, ik kan je foto niet openen =$


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Waarom heb je iedereens rollen dan eruit verwijderd? Dat is best onzinnig, toch? xd


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quarterback schreef:
    Waarom heb je iedereens rollen dan eruit verwijderd? Dat is best onzinnig, toch? xd
    Omdat er like, drie mensen Nando Torres hadden ingevuld, en ik dan iemand anders' rol beter vond, but, do not worry, Kaká's yours (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Okay dan in plaats van Ronaldo wil ik Torres:Y)


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Marauderette schreef:
    (...) Omdat er like, drie mensen Nando Torres hadden ingevuld, en ik dan iemand anders' rol beter vond, but, do not worry, Kaká's yours (:


    Lynn, you're tha BEST. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik verander mijn 2e dan ook wel ff. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ronaldo veranderd in Xabi. =)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rollenverdeling:
    Fernando Torres: KimPhobia
    Francesc Fàbregas: Blaugrana
    Ricardo Kaká: Quarterback
    Andreu Fontàs: Aegis
    Bojan Krkic: awaking
    Marc Bartra: Seduce
    Samir Nasri: Spain
    Gerard Piqué: Marauderette
    Presentatrice: Aegis


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.