• We moesten vanmiddag zo hard lachen he. We liepen langs de meisjes wc, was daar een briefje aan de deur gehangen.

    Geachte Dames,

    Willen jullie voortaan de maandverbandjes van jullie maandelijkse ongemak in de prullebakjes doen en die niet naast de wc laten vallen.


    Iets in die trant. Zo goor he. Als je dat naast de pot laat vallen ben je echt scheef.


    it's so empty living behind these castle walls

    Qlimax schreef:
    Ik snap sowieso niet waarom wij ongesteld moeten worden en jongens niet .__.


    Zie je het al voor je..? :9~


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Vultures schreef:
    Iew, ranzig!
    Wij hebben dat nooit -gelukkig-

    Ew, dat is echt ranzig. Bij ons stoppen ze die dingen in de wc en dan kunnen we daar niet meer naar de wc omdat alles dan verstopt zou raken.

    En ik weet nog dat ik op de basisschool zat dat iemand een rode vlek had gevonden. En toen ging de juf ons in de pauze vertellen hoe het allemaal in elkaar stak met seks enzo toen ze de jongens had weggestuurd en dat vonden we echt heel genant. En toen vroeg ze wie ongesteld was en dat we dat moesten schoonmaken en weetikveel wat en ik durfde dat niet te vertellen. Ging ze een ander meisje en mij aanwijzen en toen waren we echt heel boos op de juf. En de jongens gingen ons afluisteren en hadden dat dus gehoord. Dat vond ik zo genant x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Gadverdamme ;~;
    gelukkig zijn ze niet zo bij mij op school.


    There are several things that I have been doing wrong.

    Vultures schreef:
    Iew, ranzig!
    Wij hebben dat nooit -gelukkig-


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    Geweldig _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Iieieuuwwww, gedver..
    Dat is bij ons nooit
    gelukkig. xd


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    het is wel vies maarjah zo iets kan gebeuren toch dat je ze in de bak mikt maar dan perongeluk er naast als het bij mij zou gebeuren zou ik het natuurlijk wel opruimen ... maarjah dat van die maandverband op de muur enzo is nog viezer...


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik zou me er niet echt goed bij voelen moest mijn bloed daar op een leerkracht zijn rug hangen. Of zelfs alleen al op de grond zou ik vies vinden.

    Ik ben daar toch wel proper in. :3


    Let the Night embrace you

    Bij ons is het meestal wel netjes opgeruimd, alleen afentoe de verpakking ervan die over de grond slingerd.
    Of bloedplekken op de wcbril. ;x
    Meestal ga ik ook gewoon niet naar de wc, behalve met hoge nood. (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Square schreef:
    Onze Duitslerares - die geen Duits óf Nederlands kon, maar dat is een ander verhaal - kwam een keer naar ons toe, en vroeg ons of wij misschien maandverband bij ons hadden. Dat was ook wel erg raar. O.o
    Nouja, het zal waarschijnlijk heel erg nodig geweest zijn (krul)


    it's so empty living behind these castle walls

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Zie je het al voor je..? :9~
    :|


    I live for the applause, you will die for it.

    Hadden ze dat opgehangen? Bij welke wc hadden ze dat gedaan? HAHAHAH


    *insert philosophical cringe expression here*

    Bij ons zitten die prullenbakken overvol zo ranzig.


    Don't dream your life, but live your dream!

    SEMISLEKKER schreef:
    Hadden ze dat opgehangen? Bij welke wc hadden ze dat gedaan? HAHAHAH
    Op de 300 en dan dat biologielokaal.


    it's so empty living behind these castle walls