• Ja, wij moeten bijna elk jaar met biologie iets ontleden. Ik heb al eens een varkenshart, een schapenbal en een vis moeten ontleden. Niks ernstigs aan.. Maar nu moet ik dit jaar een biggetje gaan ontleden. En serieus dat ga ik niet doen! Ik heb geen problemen gehad met al die andere dingen, maar een biggetje?! Ik ben toch niet gek? Ik ben geen watje, ik houd van enge/bloederige dingen. Maar dit kan ik gewoon niet. Ik kan niet in een biggetje gaan poeren, ik wou een biggetje als huisdier! Dan ga ik hem toch niet open snijden? Oke het klinkt misschien soft, maar ik vind het gewoon zo zielig. Ook al zijn dit biggetjes die doodgeboren zijn...

    Hebben jullie al eens een biggetje moeten ontleden?
    Of iets anders waar je op tegen was, of gewoon iets wat je juist wel of niet leuk vond?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Een vis en een kippenhart. Bij die vis ging ik bijna over mijn nek van de stank, dus toen ben ik het lokaal gewoon uitgelopen. En bij dat kippenhart zat ik er een beetje lame naast te lachen en in dat ding te poeren haha :'D

    Bij dat biggetje zou ik ook weigeren, trouwens.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 21:16 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wij moesten alleen ooit een boon ontleden.

    Maar dat is echt vet zielig D: Ik zou dat zelf ook niet doen. Maar met een briefje van je ouders kun je daar wel onderuit komen.

    Varkenshart en een kippenhart. Het is echt neit vies ofzo, maar die stank. Je bent de hele dag wee van die stank.

    Jimmyvana schreef:
    Wij moesten alleen ooit een boon ontleden.

    Maar dat is echt vet zielig D: Ik zou dat zelf ook niet doen. Maar met een briefje van je ouders kun je daar wel onderuit komen.


    Ik heb al aangegeven dat ik geen biggetje wil ontleden. Maar wij moeten dan een theoretische opdracht maken en die zijn echt huge. En daar heb ik dus ook geen zin in.. Ja ik ben lui, maar zo'n theoretische opdracht neemt zoveel tijd in beslag en dat is juist het gene wat ik niet heb.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik ben absoluut niet bang voor bloed ofzo en kleine dieren durf ik zeker wel te ontleden enzo. Of kleine lichaamsdelen van grote dieren zoals dat koeienhart enzo.
    Maar een héél biggetje? No.
    holy balls.

    maar wij hebben nog nooit iets ontleed ._. zit onderhand in 3 havo en wil dat wel.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 21:18 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    wij alleen een konijn (gelukkig een filmpje)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Veeeeet. Ik vond dat hart zo leuk. Als je daar een stok doorstak kon je echt voelen dat je van de boezems in de kamers komt. In het eerste middelbaar zagen wij ook een konijn, dat deed de assistent. En de jongen en ik wouden dat ze de maag opensneed, maar er hadden al een heleboel mensen een appelflauwte gekregen omdat de darmen door elkaar lagen. x')
    Een biggetje is idd wel een beetje overdreven, maar ze doen het met konijnen, dus dat is even erg.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2011 - 21:31 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Een kippenvleugel, daar kon ik al niet tegen dus, mij niet gezien.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik moet binnenkort een varkenshart ontleden,
    zie er best wel tegenop:Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wij mochten dat op school niet doen :'D


    -

    Daugherty schreef:
    Ik moet binnenkort een varkenshart ontleden,
    zie er best wel tegenop:Y)
    Dat is echt leuk, zeker als je het zelf mag doen^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik heb nog nooit iets moeten ontleden O;
    Gelukkig maar (:
    sterkte ;p


    Me so good.

    Ik vond een vis al erg. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    We hebben al een oog, een nier, een hart, een lagoustine-achtig iets, een kippenbil en bonen enzoo. (wel van oog enzo van dieren)
    maar ik heb bij oog, nier en hart niet gekeken omdat ik het vies vind.
    Als ik een biggetje zou moeten ontleden zou ik zowiezo niet meedoen, en ook niet in het lokaal blijven zitten. Ik zou denk ik bijna gaan wenen omdat ik het zielig vind.
    Ik werk in de supermarkt en daar ligt bij kerst ook een varkentje in de toog. Ik vind dat zoo erg, ik bleef zo veel mogelijk uit de buurt :o


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Een keer een hart, en een varkenspoot. Lekker hoor, ging die leraar het bot van het been breken. Heerlijk geluid..


    it's so empty living behind these castle walls