• Hallo lieve usertjes,

    Zoals jullie weten hebben wij hier op Quizlet een nieuwsbrief. Nu kost het soms nogal wat moeite om leuke stories, gedichten, etc. te vinden. En dat is niet handig als we ons op het laatste moment herinneren dat we de nieuwsbrief nog moeten invullen :p

    Dus roepen wij jullie hulp in! Kennen jullie een leuk(e), grappig(e), mooi(e) of fantastisch(e) story, quiz, gedicht of foto?
    Dump de link dan in dit topic en het zal hoogstwaarschijnlijk een keer in de nieuwsbrief komen (:

    Alvast heel erg bedankt!

    -note: reacties met dingen die we hebben gebruikt, zullen we verwijderen of doorstrepen om het een beetje overzichtelijk voor ons te houden-

    Natuurlijk mag je je eigen creaties promoten, maar we willen graag ook dingen die door andere users zijn gemaakt.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 13:56 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 jan 2011 - 11:49 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bedankt. Ik vind dit echt een heel mooi gedicht.


    Some infinities ar bigger than other. -John Green. [Redrosex -> Solise.

    The day before tomorrow ||Divergent

    "We leven al sinds mensheugenis in deze facties. Maar laten onverklaarbare gebeurtenissen de veiligheid van deze facties in twijfel trekken?"

    "Het dodenaantal loopt op, er moet iets gebeuren"

    "Zouden Tranquillity, Amity, Dauntless, Independence, Candor, Erudite, Tenacity en Abnegation nog stand kunnen houden?"




    Futuristisch New York, een bovennatuurlijke kracht lijkt in de stad te zijn neergedaald. Niemand weet wat ze moeten doen, zouden de facties stand kunnen houden? En wat als er duidelijk wordt dat alles om een persoon draait...?



    "Ik sta achter je" fluistert de stem en wanneer ik me wil omdraaien zie ik niets. Er trekt een koude rilling door me heen en er verschijnt een grote snee op mijn arm. Het bloed druppelt op de grond en er verschijnt een tekst. Ik heb je nodig. Ik wil gaan schreeuwen maar ik weet dat als ik het zou proberen er toch geen geluid uit mijn keel zal komen.
    "Help me" klinkt het uit de muren. Ik hoor de deur dichtklappen. Ik ren er zonder na te denken heen en probeer hem open te krijgen. Hij gaat niet open, zoals altijd.


    Klik.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 16:28 ]


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    http://www.quizlet.nl/stories/23843/the-potters/


    tiptoe through the tulips...

    http://www.quizlet.nl/stories/131927/de-strijd-om-ira--soty/
    ik wil toch nog eens vragen of mijn story een keer in de nieuwsbrief mag. het is mijn eerste lange afgeronde verhaal en ben er heel trots op.
    jullie zouden mij heel gelukkig maken.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Klik maar op me account fozow, heb best veel dingetjes

    Lijstjes van de week!!!

    Waarom zijn hier eigenlijk twee topics over? :'D


    Every villain is a hero in his own mind.