• Hallo lieve usertjes,

    Zoals jullie weten hebben wij hier op Quizlet een nieuwsbrief. Nu kost het soms nogal wat moeite om leuke stories, gedichten, etc. te vinden. En dat is niet handig als we ons op het laatste moment herinneren dat we de nieuwsbrief nog moeten invullen :p

    Dus roepen wij jullie hulp in! Kennen jullie een leuk(e), grappig(e), mooi(e) of fantastisch(e) story, quiz, gedicht of foto?
    Dump de link dan in dit topic en het zal hoogstwaarschijnlijk een keer in de nieuwsbrief komen (:

    Alvast heel erg bedankt!

    -note: reacties met dingen die we hebben gebruikt, zullen we verwijderen of doorstrepen om het een beetje overzichtelijk voor ons te houden-

    Natuurlijk mag je je eigen creaties promoten, maar we willen graag ook dingen die door andere users zijn gemaakt.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 13:56 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 jan 2011 - 11:49 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Uneventful schreef:
    It takes five, to stay alive. • Twilight
    QET, 5 schrijfsters, 5 personages, 5 vriendjes.


    I miss the days when life was simple.

    Scarecrow - Everybody hide (hp)

    Een prachtig en vooral origineel verhaal over een meisje wiens leven helemaal veranderd. Heel diepgaand en soms emotioneel maar ook grappig. Geschreven door Monkeyslut


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Poll: Geloof jij in het lot, je lotsbestemming en dergelijke?

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 sep 2011 - 17:20 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Topic: Neela's Gallery!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Foto; Mijn kitten Luna:9~

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 sep 2011 - 17:20 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    StoryBelle schreef:
    Foto; Mijn kitten Luna:9~


    Hebben! Hebben! Hebben! :9~:9~:9~


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Story:
    http://www.quizlet.nl/stories/38539/one-vampire-changed-my-life/
    Prachtig en verslavend verhaal van Celestia


    http://www.quizlet.nl/stories/61762/neelas-magical-art-gallery-shop/
    Neela maakt prachtige covers/banners/trailers/signatures/hp house image/hp house gifs en nog veel meer. Ze heeft ook een topic, maar je moet bestellingen in story plaatsen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Caine schreef:
    (...)

    Hebben! Hebben! Hebben! :9~:9~:9~


    o.o Mine! Lief is ze, hè? :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Story:

    xxHouvanjou

    http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=65109&message=244
    Odessa en Jade zijn een tweeling, ookal lijken ze qua uiterlijk totaal niet op elkaar. Alles in hun leven gaat normaal, totdat hun moeder verhuist naar een oud huis. Waarom verhuist hun moeder eigenlijk naar zo'n oud, goedkoop krot? Ze zijn rijk!
    Samenwerking van mij en GinnyW.

    http://www.quizlet.nl/stories/39955/tpu--twitter-post-uil-hp/
    In een tijdperk van technologie waaraan Dreuzels al tijden gezellig aan mee deden met Twitter, hebben nu ook tovenaars en heksen internet ontdekt.
    In plaats van saai op perkament schrijven en brieven met uilen versturen, hebben zij Twitter overtroffen. Welkom in de wereld van TPU - Twitter Post Uil.
    Geschreven door CantBNamed (ofzo)

    [ bericht aangepast op 16 okt 2011 - 12:05 ]


    Define "good".

    Friendship is what were looking for, Marauders generation
    Van Velvena en Kaatja5 -of zoiets-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Muziek is mijn Masker.
    Maya is een erg terug getrokken meisje, door haar verleden. Veel zelfvertrouwen heeft ze ook niet. Het liefste luistert ze de hele dag door muziek op haar kamer, zonder dat iemand haar stoort. Op school heeft ze niet echt veel vrienden. Op school vinden ze haar maar een ‘weirdo’ of een niemand. Het interesseert haar weinig wat de mensen van haar denken.

    Voyageurs du temps. Een verhaal van Agape.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?