• Hallo lieve usertjes,

    Zoals jullie weten hebben wij hier op Quizlet een nieuwsbrief. Nu kost het soms nogal wat moeite om leuke stories, gedichten, etc. te vinden. En dat is niet handig als we ons op het laatste moment herinneren dat we de nieuwsbrief nog moeten invullen :p

    Dus roepen wij jullie hulp in! Kennen jullie een leuk(e), grappig(e), mooi(e) of fantastisch(e) story, quiz, gedicht of foto?
    Dump de link dan in dit topic en het zal hoogstwaarschijnlijk een keer in de nieuwsbrief komen (:

    Alvast heel erg bedankt!

    -note: reacties met dingen die we hebben gebruikt, zullen we verwijderen of doorstrepen om het een beetje overzichtelijk voor ons te houden-

    Natuurlijk mag je je eigen creaties promoten, maar we willen graag ook dingen die door andere users zijn gemaakt.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 13:56 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 jan 2011 - 11:49 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Caesar schreef:
    (...)

    Inderdaad^^


    aww! dankje! (:


    help

    het grote boeken topic, net aangemaakt door mij. :)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Story: Closer to the edge
    Waarom? > Omdat ik erg trots ben op mijn story en zo graag meer lezers wil.
    Gedicht: Haat
    Waarom? > Omdat Lovesunshine deze ooit heeft geschreven, er veel gevoel in zit en omdat een aantal mensen hem zo mooi vinden dat ze hem hebben overgenomen.
    Story: Severus Snape teacher or father
    Waarom? > Omdat deze story gewoon de beste is die er is, hij zit namelijk vol humor maar ook vol liefde. Er zijn al 98 abbo's en velen zeggen dat deze story serieus verslavend is, zo goed.


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Closer to the edge


    I’m either gone in an instant or here 'til the bitter end

    Deze story verdient wel een plaatje in de nieuwsbrief en hij is niet van mij.

    Alex en Amélie zijn twee geliefden die na lange tijd met elkaar door gebracht te hebben afscheid van elkaar moeten nemen. Ze besluiten om de dagdagelijkse sms’jes en e-mails te vervangen door iets dat veel persoonlijker is; ze komen op het idee om elkaar brieven te schrijven. Amélie vertelt Alex over de dagelijkse sleur terwijl Alex Amélie entertaint met verhalen over het leven op tour.


    Trailer.


    Zelf heb ik ook een leuke poll die wel eens in de nieuwsbrief zou kunnen passen. ;D

    http://www.quizlet.nl/polls/20701/which-disney-princess/

    BTW zou een profiel van de week ook niet iets leuks zijn voor in de Nieuwsbrief? Dan kunnen mensen eventueel voor een profiel stemmen en dan heb je een profiel van de week. Het kost wel wat meer moeite, maar het lijkt me eens iets anders.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2012 - 10:51 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Witchcraft - The dark powers
    Dit is een fantastische, geweldig mooi geschreven story met onbekende personen. Het gaat over twee zusjes die in een andere wereld terecht komen, ieder in een andere, Alice komt in Quara terecht en Alicia in Zarucou. Later blijkt dat deze twee werelden eigenlijk aardsvijanden zijn. Tegelijkertijd zijn hun vrienden op Aarde hopeloos naar hen op zoek.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    @Errin: ik ben er vrij zeker van dat Lots of Love alles behalve een rip off is. Ik kan me niet voorstellen dat de schrijfsters zoiets zouden doen.
    En een profiel van de week lijkt me wel leuk, ja. ^^


    Let the Night embrace you

    Deze storie (A)
    *klik*


    dream, dare, fly!

    Pusheen schreef:
    @Errin: ik ben er vrij zeker van dat Lots of Love alles behalve een rip off is. Ik kan me niet voorstellen dat de schrijfsters zoiets zouden doen.
    En een profiel van de week lijkt me wel leuk, ja. ^^
    En toch vind ik het zo. Europe Airpost bestaat veel eerder en wel heel toevallig dat de personen dezelfde zijn, het concept van de brieven hetzelfde is en het meisje ook van Parijs komt. + Ze hadden het concept al gelezen voor hun story online kwam en daar heb ik bewijzen van, maar kijk het is mijn mening.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Enkele polls:
    Wat is je favoriete sport?
    de beste consoler vind ik
    Sneeuw? Ja of nee?
    ...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Story: The Legend of Odin: Execution of the Elements
    Is een hele goede fantasy story^^
    En nou ja, dit is nog mijn eigen story.
    Story: Dancing is all I've left


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    http://www.quizlet.nl/stories/62221/the-point-of-no-return/

    The Point of No Return by Boterbloem (: Ze is geweldig!


    help

    Anael is een gevallen engel. Zonder enige reden en zonder duidelijke verklaring, maakt ze een reis tussen twee werelden en belandt ze op de harde, onrechtvaardige bodem van de wereld die wij kennen. Ze wordt gevonden door Alex, die haar belooft om voor haar te zorgen.
    Al snel weet Anael niet meer wie ze is of waar ze vandaan komt en is het aan Alex om haar te overtuigen van haar bovennatuurlijke bestaan. Alex probeert Anael te helpen zodat ze zich kan aan passen in de maatschappij waar ze amper iets van begrijpt.