• Hallo lieve usertjes,

    Zoals jullie weten hebben wij hier op Quizlet een nieuwsbrief. Nu kost het soms nogal wat moeite om leuke stories, gedichten, etc. te vinden. En dat is niet handig als we ons op het laatste moment herinneren dat we de nieuwsbrief nog moeten invullen :p

    Dus roepen wij jullie hulp in! Kennen jullie een leuk(e), grappig(e), mooi(e) of fantastisch(e) story, quiz, gedicht of foto?
    Dump de link dan in dit topic en het zal hoogstwaarschijnlijk een keer in de nieuwsbrief komen (:

    Alvast heel erg bedankt!

    -note: reacties met dingen die we hebben gebruikt, zullen we verwijderen of doorstrepen om het een beetje overzichtelijk voor ons te houden-

    Natuurlijk mag je je eigen creaties promoten, maar we willen graag ook dingen die door andere users zijn gemaakt.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2011 - 13:56 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 22 jan 2011 - 11:49 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    'Richting de zon' van Dumbledore is een geweldig verhaal. (: xoxo


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    deze story vind ik geweldig.
    Het is een heel goed geschreven en origineel verhaal, door Guinevere. Het is niet zo'n populair onderwerp hier op quizlet (lord of the rings fanfiction), maar het is wel heel goed

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 14:37 ]


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien


    Het eeuwige leven van de Keizer
    Een keizer regeert al meer dan duizenden jaren over de aarde, alles leeft bijna in harmonie met elkaar samen. De keizer zag zijn volk veranderen, maar hijzelf veranderde niet. Hij had nog nooit iemand lief gehad, hij had daar ook geen zin in. Of verandert dat ene meisje zijn gedachtes?

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 19:40 ]

    Een poll: ken jij de kiwibes?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Topic: Mod van het jaar verkiezingen! - Uitslag!

    - De verkiezingen stonden in de nieuwsbrief, dus waarom de uitslag niet?


    Mijn ogen zochten hem automatisch op tussen de menigte. Al snel bereikten ze hun doel, alsof ze erop afgesteld stonden. Ik volgde zijn bewegingen, analyseerde zijn o zo bekende lach en de pretogen die erbij hoorden. Ik besteedde geen aandacht aan de mensen om hem heen of de reden waarom hij lachte. Dat was voor mij niet interessant genoeg. Nee, hij slokte alle ruimte in mijn gefixeerde hersen op. Een zucht ontsnapte aan mijn lippen, oh wat zou ik graag bij hem zijn, op elke manier die mogelijk is.

    Natasha is een onopvallend meisje van 19. Elke dag wacht ze op het drukke metrostation op haar metro en elke dag ziet ze daar die jongen, die ene jongen die haar hart sneller kan laten kloppen. Ze heeft geen idee wie hij is of waar hij heen gaat maar elke dag om dezelfde tijd is hij daar weer en zit Natasha paraat om hem te zien, zonder enige durf om op hem af te stappen. Ze raakt langzaam aan geobsedeerd door hem en op de één of andere manier lijkt de jongeman dat door te hebben, waar hij graag gebruik van maakt. Het word steeds vreemder en zijn fetish breekt door. Helaas kan Natasha hem niets weigeren.

    Story: Sadistic [16+]

    - Een geweldig verhaal waarbij je niet kunt wachten totdat het volgende hoofdstuk online komt. Je wilt gewoon zo graag verder lezen en weten wat die jongen doet. Echt een aanrader.

    [ bericht aangepast op 24 april 2012 - 22:47 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Story: Rode ezels bestaan niet ~ Harold E. Styles
    door Smashing
    Omdat haar humor gewoon awesome is.


    help

    Heart of Gold • Percy Weasley/Oliver Wood door Square

    Song of Shadows door me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    This feeling is more than love
    Een mooi verhaal geschreven door Obscuro aka Wendy

    LoveLoveLove



    Amour ne connait pas le temps avec Louis William Tomlinson een story geschreven door mij (':

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 21:08 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Je mag natuurlijk nog steeds creaties aanbevelen!

    Deze RPG. (:


    help

    Oeeh, ik meld aan:
    Deze story
    Deze quiz
    Deze poll
    En deze foto

    :Y)

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 mei 2014 - 20:11 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    Oeeh, ik meld aan:
    Deze story
    Deze quiz
    Deze poll
    En deze foto

    :Y)


    Aww, da's echt lief van je!

    Eigenlijk zou je een foto van Sheila in moeten sturen. Zij is echt super schattig (:


    26 - 02 - '16

    Ik heb hier een aantal stories:
    - Story 1
    - Story 2
    - Story 3
    - Story 4

    Een aantal polls:
    - Poll 1
    - Poll 2
    - Poll 3
    - Poll 4

    Qua quizzen alles van Avarosa


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    Aww, da's echt lief van je!

    Eigenlijk zou je een foto van Sheila in moeten sturen. Zij is echt super schattig (:


    Eigenlijk wel eh, hahaha.
    Ik heb op Q alleen geenfoto's van Sheila staan in mijn fotomap. Alleen op mijn profiel en op het forum. :p

    En thanks dat je mijn story hebt geadviseerd. c:

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 11:39 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •