• >oke ik weet niet waar dit topic hoort.

    Ik verveel me, en niet zo'n klein beetje ook D:. ik ben gaan tekenen,strikjes maken, mcflurie halen, chocolade gaan kopen, mensen gaan irriteren :], uhm nadenken.

    dus, weet iemand nog iets nuttigs, -en ga niet zeggen leren, daar ben ik nu echt te lui voor.-

    dankú :]


    They fell in love, didn't they?

    spelletjes op het forum van Q ;)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik verveel me ook.


    -

    AlienAttack schreef:
    spelletjes op het forum van Q ;)

    dan schop ik van die oudé topic's omhoog D:


    They fell in love, didn't they?

    Alweer? Wahahahha XD


    --

    Leren ;x Sorry ik kon het niet laten
    Nee eh... Een persoonlijke collage maken, koekjes bakken en het deeg opvreten zodat er eigenlijk geen koekjes meer zijn -mijn favoriete bezigheid-, jezelf eens echt verwennen met een bad, kaarsjes, muziek, een goeie scrub en je nagel lakken ofzo ?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    target schreef:
    (...)
    dan schop ik van die oudé topic's omhoog D:

    Jah, dat is echt irritant.


    -

    Met mij praten ":)


    "Ignite, my love. Ignite."

    naar de shout gaan


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Jezelf verwennen(: een beauty dagje ofzo


    Me so good.

    Omegle ofzeuh.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    mijn ideen hoop dat er iets tussen zit:
    *jezelf een makeover geven(bijvoorbeeld opmaken als gothic,lolita, hanenkam nemen als punk, barbie van jezelf maken)
    *allemaal films en series huren of downloaden als je dat kan en allemaal zien
    *de eendjes voeren
    *ga naar de speeltuin zoek of er kindjes spelen en opper je op voor schommel duwster of ga met een kindje op de wip(alleen als je van kleine kinderen houd natuurlijk)
    * ga voor de grap buikspieroefeningen enzo doen of yoga en maak jezelf helemaal zen
    * of zoek op internet hoe je je kamer zen maakt en maak je kamer zen of ruim hem gewoon op
    *opper jezelf op als boodschappendoener voor je ouders en maak er een soort spel van ,bijvoorbeeld dat je zo snel mogelijk alles moet pakken zonder dat je iemand omver loopt en houd de tijd in de gaten
    *ga hardlopen en probeer zo veel mogelijk meters af te leggen tot je zo moe bent dat je neit kan stoppen met hijgen of als het regent loop je de trap heel vaak op en af
    * zoek op internet naar heel veel leuke plaatjes,spreuken,groffe moppen of andere dingen en schrijf het op of sla het op op je computer
    * ga naar hardrock luisteren enzo en ga headbangen tot je er bij neer valt
    verder weet ik niks....


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    verder schrijven aan jouw über-geweldige verhaal..


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Met iemand praten? zoals met mij ik verveel me ook (;


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    mijn verhalen lezen(A)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Nou, ga dit doen:
    afdkaslfjwioerafdskafjaklsjrweiojrafsdklafsa
    en dat dan zolang je wilt.
    Of maak een Tumblr aan en ga duizenden foto's reblogen of posten. -ik heb er al 15.092- en dat in 3 maanden en vijf dagen.
    Rekensommetje:
    15.000 in 3 maanden,
    dat zijn -rekenmachine zoeken- 5.000 per maand,
    en dat zijn 167 foto's per dag.
    ik heb geen leven.


    wth.