• Hey .



    ik zou het fijn vinden moest je men stories eens maken . ^^ ik namelijk niet veel mensen die ze doen ( ik maak ook geen reclame -buiten nu-) en ik vind nochtans wel dat men storie's niet slecht zijn,al zeg ik het zelf. ^^



    mijn stories zijn ook realistisch,niet zoals de andere waarin je bill/tom/gustav/georg/... al van de 1ste quiz gekust hebt..



    Mijn stories komen wat laat op gang,maar ze zijn duw wél realistisch...







    Hier is de link:


    http://www.quizlet.nl/quiz/87654/believe-in-your-dreamsftth/


    Hopelijk maak je ze.^^


    alvast bedankt en véél sucdces natuurlijk !


    XXX <33 Yana.



    PS: ze gaan over Tom . ^^

    kzal ze eens doen:D


    I Can Be Your Hero, Baby <'33

    ik zal ze ook eens doen, wil je de mijne dan ook eens doen? je hebt gelijk, ik wordt gek van die voorspelbare cliche series, allemaal een zelfde opbouw:
    quiz nr 1: je ontmoet ze
    quiz nr 2: je wordt verliefd
    quiz nr 3: je hebt een date
    quiz nr 4: hij getuigd jou zn eeuwige liefde en jullie zijn een gelukkig paar
    quiz nr 5: hij gaat vreemd
    quiz nr 6: je doet een zelfmoordpoging
    quiz nr 7: hij biedt zijn verontschuldigingen aan en jullie zijn weer een gelukkig paar
    quiz nr 8: hij moet op tour

    blablabla ga zo maar verder, en vaak zijn ze ook kei oppervlakkig geschreven! maar goed, vanmiddag ga ik aan de jouwe beginnen! ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Jaa da is wel idd...De mijne zijn zoo ONGEVEER ..MA alleen, in de 7e quiz hebde uwn 1e date:D
    Xx


    everybody needs a song.

    ik vind ook dat je realitsche verhalen moet schrijven hier op quizlet anders is het voor de lezers niet eens leuk meer om te lezen

    ik heb wel is een serie gemaakt waar je al meteen in deel 1 werd gevraagd door iemand, dan hb ik ook zo iets van ja wat doe ik hier

    also als je de tijd hebt maakt de mijn en oordeel zelf of ze realitsch zijn of niet