• Leute,Leute,Leute:D

    Gisteren was TH dus online op Stardoll...OP het ONMENSELIJKE uur van 11u. S'avonds:O
    Maarjaa...Miss zijn er hier mensen die heel lieve oudertjes hebben ,en die WEL met hun mochten chatten??
    Zijn er mensen die dit hebben gedaan?
    en die erover zouden willen vertellen?
    ik ben namelijk heel beniuews:P
    xx


    everybody needs a song.

    heey
    nou ik ook al en het domme van heel die chat was dat je in het engels moest praten

    maja leuk en aardig
    ik praat tog liever in het echt met ze dan via een chat

    gaan jullie 14 juni ook zo ja ?
    hoe laat ?

    x

    ja ik!
    want ik moest niet naar school, omdat ik verbrand bent
    en sommige dingen waren wel grappig haha
    azo er vraagt iemand als je een held was, welk held zou je zijn?
    en Tom zei: ik weet het niet, maar ik wil kunnen vliegen.
    en Georg: ik wil invisible zijn
    en Gustav: Ik wil graag vrouwen begrijpen

    hahah

    en was bill ook aan het chaten of waren alleen tom,georg en gustav on-line?

    bill was er niet :(
    dus alleen tom, georg en gustav waren online

    NEe Bill was er idd niet aanwezig
    maar naar het schijnt kun je het hele interview naleze...MA IK VIND HET NERGES:(:(
    Iedereen mocht ook maar 1 vraag stellen, en het duurde soms zeker 10 minuten voor ze antwoorden, en het kon ook da je vraag 'afgewezen' werd, da ze dr dus gwn ni op woue antwoorde, daar ging je kans dan...en dr werde ook heel domme vragen gesteld, dinges die al keivaak in intervieuws gezegd waren enz <_<
    Zulle de Domme Amerikaantjes geweest zijn zeker xD
    Xx


    everybody needs a song.

    Je kon je vraag ook van te voren insturen, heb ik gedaan. Maar ik had een vraag voor bill. En die was er dus niet -.-

    @THTomLove; Ik kan het intervieuw ook niet terugvinden! Ik was die woensdag daarna het 1e uur vrij en heb toen gekeken, toen kon ik het nog wel vinden, maar nu nie tmeer xo


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    OOh noow:(
    Soo Kut!
    Hopelijk heeft iemand het opgeslage...
    Xx


    everybody needs a song.

    ik had het wel nagelezen, maar zo'n spectakel vond ik het niet. Bij zo'n intervieuw met iemand anders daar hadden ze vanalles gedaan(filmpjes ect).
    Het viel hardstikke tegen

    hier de stie:
    http://www.stardoll.com/nl/celebchat/

    ik heb serieus miljoenen x een vraag gesteld maar hij kwam er geen een x doorheen.
    die ene vraag over Georg met ze turbo-chickens vond ik echt waardeloos :P
    en het merendeel van de vragen kwam van nederlanders, ook al was het hier 23.00-24.00, khoop dat ze dat zelf ook doorhadden

    kleine opmerking van mij: ik trap dr niet in! ik geloof noooit dat 4 jongens om 11u 's avonds op een MEIDENSITE online gaan zijn, mijn mening: het waren fakers..
    sorry maar da's mijn mening, ik geloof niet dat ze dat werkelijk zouden doen!
    x.(H)

    da was echt booring man, allemaal van die stomme vrage en ge kon ni eens zien wa andere mense vroege... njaa, ze ware der wel (bill ni)