• De stelling van vandaag luidt:
    Oude gsm's zijn beter dan de nieuwste gsm-generaties (touchscreen, internet,...)

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Echt wel. Daar kon je tenminste nog mee gooien zonder dat ze meteen uit elkaar knallen.


    Bored.

    RINGDINGDONG schreef:
    Aan de ene kant eens, want vroeger liep je mobiel niet vast en kon je er letterlijk mee voetballen en dan ging die nog niet kapot.
    Andere kant oneens, want nu kan je veel meer met mobieltjes en dat is in deze tijd handig


    Life is a beautiful struggle

    zolang ik met beide kan sms'en en bellen boeit het me niet ;)
    Alleen als je een oude heb hebben sommige mensen rare reacties zoals ben je te arm om een normale mobiel te kopen...
    ik kan er niks aan doen dat de telefoons van tegenwoordig snel kapot gaan waardoor ik weer de oude van mijn broer moet jatten (lenen eigenlijk)


    DIBBS ON JAMES MASLOW :D

    haha die qoute xD
    nah, ik doe niks met mijn mobiel behalve bellen en sms... 4 keer per jaar ofzoxD
    ik gebruik overal mijn ipod


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Gewoon Totaaaaal Niet -__-


    Imperfectly perfect

    RINGDINGDONG schreef:
    Aan de ene kant eens, want vroeger liep je mobiel niet vast en kon je er letterlijk mee voetballen en dan ging die nog niet kapot.
    Andere kant oneens, want nu kan je veel meer met mobieltjes en dat is in deze tijd handig


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ik heb een camera om foto's mee te maken, een laptop om mee te internetten en een telefoon om mee te bellen en te smsen. Niets voor nodig dus al die foefjes.

    RINGDINGDONG schreef:
    Aan de ene kant eens, want vroeger liep je mobiel niet vast en kon je er letterlijk mee voetballen en dan ging die nog niet kapot.
    Andere kant oneens, want nu kan je veel meer met mobieltjes en dat is in deze tijd handig


    Hope goes lost but never dies.

    RINGDINGDONG schreef:
    Aan de ene kant eens, want vroeger liep je mobiel niet vast en kon je er letterlijk mee voetballen en dan ging die nog niet kapot.
    Andere kant oneens, want nu kan je veel meer met mobieltjes en dat is in deze tijd handig


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ligt eraan over welke functie van de telefoon je het hebt. Touchscreen vind ik bijvoorbeeld niets, maar al die nieuwe mogelijkheden zijn wel super fijn.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Aan de ene kant wel, maar ook weer niet.
    Want toen had je niet eens kleur ;O!
    En toutch is toch wel heel fijn ;D!
    Oke is maybe verwent, maar het is gewoon handig.
    Ik zou best wel met een oudere mobiel kunnen.
    Maar nieuw is wel wat fijner haha.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Veeeeeeeeeel beter!
    Ik haat touchscreen, kan er niet mee werken en als je een oude gsm op de grond gooit, moet je tenminste niet meteen een nieuwe kopen.
    En what's up met die extra functies anyway?
    Bellen en sms'en meer moet een gsm niet doen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik hou wel van foefjes, maar de gsm's van vroeger waren sterker!

    RINGDINGDONG schreef:
    Aan de ene kant eens, want vroeger liep je mobiel niet vast en kon je er letterlijk mee voetballen en dan ging die nog niet kapot.
    Andere kant oneens, want nu kan je veel meer met mobieltjes en dat is in deze tijd handig


    Gelijk heb je.

    RoseAngel schreef:
    Ik hoef die oude dingen niet hoor. Ik ben blij met al die zooi op m'n telefoon. Internet is vet handig en het is gewoon leuk (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.